17. mar 2011, 16:43
Hej.
Nu har jeg leget lidt med PS3 + 3D
Når man vælger 3D har man muligheden for at vælge om man spiller i split screen (2 player)
Når jeg slår denne funktion til ser vi begge fuldskærm af vores egen mand. Altså 2 forskellige skærmbilleder i 1.
Funktionen er super fed. Men ikke optimal.
Til spørgsmålet.
Er der noget jeg kan indstille for at gøre billedet endnu bedre?
Har jeg glemt at indstille noget i forbindelse med de briller? (Har bare sat dem til)
Hvis jeg under spillet lukker det ene øje ser jeg et helt rent billede. Hvis jeg lukker det andet billede er det som om jeg ser den anden spillers skærm. Dvs at det er super forvirrende at se på. og det er ikke muligt at spille.
Men ideen er sgu i orden hvis det bare virkede.
3D Split screen blev brugt i Call Of Duty Black Ops.
Håber nogen har gjort sig positive erfaringer med denne mulighed :-)
Nu har jeg leget lidt med PS3 + 3D
Når man vælger 3D har man muligheden for at vælge om man spiller i split screen (2 player)
Når jeg slår denne funktion til ser vi begge fuldskærm af vores egen mand. Altså 2 forskellige skærmbilleder i 1.
Funktionen er super fed. Men ikke optimal.
Til spørgsmålet.
Er der noget jeg kan indstille for at gøre billedet endnu bedre?
Har jeg glemt at indstille noget i forbindelse med de briller? (Har bare sat dem til)
Hvis jeg under spillet lukker det ene øje ser jeg et helt rent billede. Hvis jeg lukker det andet billede er det som om jeg ser den anden spillers skærm. Dvs at det er super forvirrende at se på. og det er ikke muligt at spille.
Men ideen er sgu i orden hvis det bare virkede.
3D Split screen blev brugt i Call Of Duty Black Ops.
Håber nogen har gjort sig positive erfaringer med denne mulighed :-)