Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg skal have et 50" 3D TV til stuen, og har kig på disse 3 muligheder:

Samsung C685 til 7.000 kr.
Panasonic G20 til 8.000 kr.
Samsung C7705 til 9.800 kr.

Det skal mest bruges til at se normalt TV, og så ellers DVD/BD afspilning, ligesom PS3 og Apple TV (nye) skal tilsluttes.

Umiddelbart er jeg fristet af tilbuddet på de 7.000 kr, men jeg kan forstå at G20 generelt giver et godt billede, og C7705 kan mere med internet, er noget tyndere osv, men tror ikke jeg vil bruge online funktionaliteten så meget, og det koster noget mere end de andre på 7-8.000 kr.

Så jeg er nok mest i tvivl om det skal være Samsung eller Panasonic her. Nogen gode tips?
Brugeravatar
Af Princesslea
g20 er ikke et 3D tv.
gt20 er (altså hos panasonic står t'et for at der er 3D i tv'et)
Af DavidHimself
G20'eren er ikke et 3D tv, men GT20'eren er så det må næsten være den du mener.

C685'eren, er rigtigt lækkert tv, der har været problemer med buzz med det er løst nu (plus at skulle du få et der buzzer kan det jo fixes med en bytter ;) )
GT20'eren, er vist noget dyrere end 685'eren, men levere også et rigtig fint billede. Spørgmålet er mere om det er prisforskellen værd.
C7705, er et af de mere anbefalede tv. Igen prismæssigt godt der oppe af.

Umiddelbart er 685'eren vel egentlig der man få mest for pengene! :)
Af Carnivora
Min fejl med G20. Det er jo GT20 der har 3D, men det fås så vidt jeg kan se ikke i 50", men kun i 42".

Så hvis det skal være en pris under 10.000 kr, er det vist kun Samsung der kan være med, for ca. 7.000 med C685 og C7705 til knap 10.000 kr.

Jeg kan se på testen herinde at C685 er ganske ok, men ikke kan så meget internet osv, men synes nu også for mig at det er meget at give 3.000 kr. mere for det, og så den halve tykkelse og lidt bedre billede på nogen punkter.
Af Swingking
ang.
C685'eren, er rigtigt lækkert tv, der har været problemer med buzz med det er løst nu (plus at skulle du få et der buzzer kan det jo fixes med en bytter )

ved du noget om det eller ? om det skulle været blevet bedre ?
DavidHimself skrev:G20'eren er ikke et 3D tv, men GT20'eren er så det må næsten være den du mener.

C685'eren, er rigtigt lækkert tv, der har været problemer med buzz med det er løst nu (plus at skulle du få et der buzzer kan det jo fixes med en bytter ;) )
GT20'eren, er vist noget dyrere end 685'eren, men levere også et rigtig fint billede. Spørgmålet er mere om det er prisforskellen værd.
C7705, er et af de mere anbefalede tv. Igen prismæssigt godt der oppe af.

Umiddelbart er 685'eren vel egentlig der man få mest for pengene! :)
Af DavidHimself
Jeg ved at der var et særligt batch der var problematisk, og jeg ved at alle kunne få det lavet hvis der var fejl.
Og jeg ved at den fejl er nu rettet - og at problemet fremadrettet skulle være væk :)

Men man skal aldrig sige aldrig jo ;)
Af Swingking
Du ved vel ikke noget om, hvilken særligt batch der er tale om ?