Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af irma_n
Er der nogle her der bruger ps3 media server til at streame film til ps3?
Jeg har en 3D film på min computer og har koblet ps3 til netværket via kabel.

Men alligevel når jeg streamer filmen via ps3 media server til ps3 så buffer den hele tiden - er der nogen her der har fået dette til at virke?
Af trykkertor
Jeg bruger PS3Media Servier til AL streaming her hjemme.
3D film, HD, images og hele molevitten.
Det der er vigtig hos mig er at bruge kablet netværk.
Ved brug af wifi går det i hak.

Så PS3Mediaserver klarer det hele hos mig.
Aldi Desktop PC
Linksys WRT54GL Router.
12m netværkskabel til PS3.
PS3 HDMI til Receiver
HDMI fra receiver op til Samsung Plasma.

Kan nævne som en kuriositet at jeg brugte Xbox360 og TVersity sidste uge da min PS3 var defekt.
Xbox360 og TVersity klarer ikke opgaven, og går i hak på HD-materialet.
Af irma_n
hmm - har du specielle indstilling på media server eller er det out of the box?

HD og images fungerer perfekt men 3D slet ikke.
Jeg har en iMac i5 med 8gb ram
telenor router som er koblet til airport extreme
extreme til netgear gigabit switch
7m kabel til ps3
ps3hdmi til samsung plasma

and no go
Af Cutter
Hey
Har du prøvet at ændre i indstillingerne, i PS3 Media Server?
Inde i "Kodnings indstillinger" kan man ændre på "Video kvalitetsindstillinger".
Jeg har sat min til "good quality", da jeg pt. ikke har noget super Wifi, men det virker solidt, og jeg oplever ingen problemer ;)
Af MadMartigan1978
Nu ikke alle de pirat-relaterede indlæg..

Media serveren klare fint dine hjemmevideoer, og dine klip du har hentet forskellige steder på nettet.

Jeg tror ikke ikke på, at netkortet i PS 3en, kan klare at overføre så mange gb i sek, det kræver at se sådan en piratfilm.
Af Cutter
Nu er jeg ikke skide teknisk,,,men en film bliver da ikke sendt i flere gb i sek! :D
Af kjelds
Med et trådet netværk burde det ikke være noget problem for dig at afvikle 3D materiale på din PS3 via PS3MS. Hvis problemet er at bufferen i din PS3MS hele tiden tømmes og filmen begynder at lagge, så er det din computer der ikke er hurtig nok.
Nu burde en core i5 dog være mere end rigeligt til at klare decodning og encodning af selv de film med de mest voldsomme bitrater. Jeg vil derfor tjekke hvilke codecs PS3MS bruger på din Mac, det kan være der er andre som er mere effiktive.

Hvis intet af det ovenstående virker, så er der kun en ting, der kan forsage dette problem, Mac! Få dig en PC (eller installer Windows 7 på din mac) ;)