Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maritza
maritza skrev:Købte også en 2,5" 500 gb i aldi. Virker fint. Men :s når jeg stiller den til at optage, starter optagelsen en time før!! Uret er indstillet korrekt, men programmerne "står" til vinter tid? Er der nogen der har en løsning?? Samsung PS50C7705. Ellers et konge TV synes jeg :)
Hej alle jer dygtige til elektronik. Nu er jeg ikke en ørn til alle de super ting et TV kan idag, men er der nogen der kan give et bud på ovenstående problem :) Jan
Af thcleaner
prøv og nustille tvet ellers kun et problem jeg har hørt om samsung parrelimportet tv i det tilfælde skulle dit hedde ps50c7700
Af Mysen
Det overraskede mig, at så mange 2,5" er mere end 1,5cm tykke. Heldigvis opdagede jeg det inden jeg købte, ellers kunne jeg have dummet mig mht at tape det på bagsiden.

Optagefunktionen fungerer overraskende godt. Langt hurtigere end samsungs egen yousee boks. Skal dog lige vænne mig til at der kun er 1 tuner i. Er det virkelig så svært at smide en dual tuner i et fjernsyn idag?
Af NintendoB
Kan man ikke kommer det recording logo til livs som popper op under optagelse for det er da møj irriterende at se på ?
Af NintendoB
Kan jeg ikke lige få lidt hjælp her i tråden eller skal jeg lave en helt ny tråd og spørger der ?

Kan man ikke kommer det recording logo til livs som popper op når man optager for det er da møj irriterende at se på ?
Af Mysen
Venter selv spændt på svar, for jeg ved det faktisk heller ikke...
Af NintendoB
Mysen skrev:Venter selv spændt på svar, for jeg ved det faktisk heller ikke...
Jeg har lige haft lagt en ny firmware ind en fra den 02 Sep, 2010 af og den hjælper ikke på problemet så jeg ved sq snart ikke om det i det hele taget er noget samsung er klar over eller for den sags skyld ønsker at fix for ellers hade de jo nok gjort det i denne helt nye firmware...
Af kjelds
NintendoB skrev:
Mysen skrev:Venter selv spændt på svar, for jeg ved det faktisk heller ikke...
Jeg har lige haft lagt en ny firmware ind en fra den 02 Sep, 2010 af og den hjælper ikke på problemet så jeg ved sq snart ikke om det i det hele taget er noget samsung er klar over eller for den sags skyld ønsker at fix for ellers hade de jo nok gjort det i denne helt nye firmware...
Jeg forhørte mig om dette i en tidligere tråd her på flatpanels og en bruger svarede at det var noget der ville blive fikset i den næste sw update. Der skulle være kommet en updatering den 16. sep, måske den kan fikse det.
Af hjorth
Har ue46c8705, og lige opdateret til nyeste firmware, og den har stadig det logo når den optager !:(
kan heller forstå at det ikke er muligt lige og lægge 10 min. til optagetiden, så man ikke misser det sidste af en optagelse, det har jeg nemlig oplevet.
På min 5 år gamle hdd recorder jvc dr-mh300, kan jeg under optagelse, redigere og se andet indhold fra hdd, det kan man ikke på et samsung tv.
Stram op for h...... samsung.
Af Mysen
hjorth skrev:Har ue46c8705, og lige opdateret til nyeste firmware, og den har stadig det logo når den optager !:(
kan heller forstå at det ikke er muligt lige og lægge 10 min. til optagetiden, så man ikke misser det sidste af en optagelse, det har jeg nemlig oplevet.
På min 5 år gamle hdd recorder jvc dr-mh300, kan jeg under optagelse, redigere og se andet indhold fra hdd, det kan man ikke på et samsung tv.
Stram op for h...... samsung.
Kunne ikke være mere enig. bare vent til den starter 2 sekunder før, og der så beskrives et forkert program inde på harddisken.
Som flere andre har jeg blandede erfaringer med kvaliteten af at optage via guide på Samsung PS 50C7705 på usb Harddisk. Jeg har YouSee Storkøbenhavn Værløse - nogle gange kommer hele optagelsen ikke med - andre gange forkert titel.

Når optagelse er sat til recording gennem guide, starter den ca. 2 minutter for tidligt og oftest stopper den tilsvarende før udsendelsen er slut. Irriterende og ødelæggende for filmoplevelser.
Ellers er det jo skønt at kunne optage fx film i digital kvalitet men en streg i regningen at hele filmen ikke kommer med.
Skal man virkelig være tvunget til at gå tilbage til Hard Disk optagelse - og så kun i analog kvalitet?

Er der nogle bud på hvad man kan gøre?
Jørgen
Af LarsRfrbc
smed en harddisk på igår - efter anbefalinger herinde fra ...og det virker
En ting undre mig ved optage funktionen
jeg kan kun optage på den kanal jeg ser på? Er det ikke meningen at man fx skulle kunne optage film/program på/fra en kanal samtidigt med man ser på en anden kanal (som en HDD optager) ??
Er det en indstilling eller er det bare sådan?

har et samsung PS63c7705

Lars, som i øvrigt syntes det er et fedt TV
Af RenLind
LarsRfrbc skrev:smed en harddisk på igår - efter anbefalinger herinde fra ...og det virker
En ting undre mig ved optage funktionen
jeg kan kun optage på den kanal jeg ser på? Er det ikke meningen at man fx skulle kunne optage film/program på/fra en kanal samtidigt med man ser på en anden kanal (som en HDD optager) ??
Er det en indstilling eller er det bare sådan?

har et samsung PS63c7705

Lars, som i øvrigt syntes det er et fedt TV
TV'et har kun 1 TV-Tuner så det er ikke muligt at se en anden kanal end den man optager. Grunden til at man kan gøre dette med HDD-optagere er at de typisk er udstyret med 2 Tunere