Jeg har et lækkert tv, omend med plads til forbedringer
+++
-Billedkvalitet SD + HD
-Stor dybde på trods af sortniveau
-3D billedkvalitet
-MKV + Srt understøttelse
-Hurtig menu, og hurtig PVR
-Design.Hvor er det bare smukt så tæt på væggen
-Næsten ingen retention. Jeg skal godt nok koncentrere mig meget, for at se noget, selv om der lige har været film med bjælker på.
-Prisen er ikke til at komme udenom
-Fjernbetjening. - Lækkert design, stor ir flade, genvej til alle de gængse funktioner.
Og så til et par minusser...:
Plasmastøj ved dynamisk indstilling. -ellers ikke.
Sortniveau. Dog ser man det kun i en totalt mørklagt stue, ellers ikke
Linebleed i PS3 menuen. Igen det er et meget lille minus.
Prisen er allerede faldet med 1500

Jeg burde også skrive lyd, men tale går fint igennem, når jeg ser nyheder osv, og når jeg ser film tænder jeg alligevel anlægget.
-og et par ting, der direkte irriterer mig...:
-PVR funktionen... Jeg kan vænne mig til at der ikke er 2 tunere i, men jeg synes det er svært at vænne mig til at mangle de sidste par minutter i programmerne, fordi du ikke kan bede optageren fortsætte lidt udover sendetiden. Desuden starter den af og til et par sekunder for tidligt, og det medfører forkert titel i menuen. Oven i hatten får du en lille "optager" boks blinkende i hjørnet af skærmen, når du ser noget, der også optages. - og det kan ikke slåes fra. Jeg var meget afhængig af optagefunktionen, da jeg havde en yousee boks. Nu er det sq lidt ligegyldigt.
-DLNA... Jeps det bedste på markedet pt. og alligevel ikke optimalt. Selv med en dyr, dyr router, er trådløs forbindelse ikke helt nok til en tung BDrip. Den skal simpelthen loade af og til midt i en film. Desuden får du ikke meget af at samle dine BD på en NAS for du kan ikke manuelt fortælle TV'et at det skal køre med 24hz. Derfor er der en del kvalitet gået tabt, når jeg streamer 1080p x264 MKV, fremfor når en bluray bliver smidt i playstation.
Ikke desto mindre er jeg meget tilfreds. Kunne ikke have fået et bedre fjernsyn til pengene. Og jeg vil næsten sige uanset pengene, fordi designet på VT20 ikke tiltaler mig så meget som Samsungs.
Mangler hifi... - og penge til hifi!