Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af abe
#103556
er der nogen der ved om sony vil lave 3d tv med Monolithic Design?

er der nogen der kender nogen forhandlere der parallelimporterer 3d tv?

kan man leje 3D tv med briller?
Af Larsdk
#103562
abe skrev:er der nogen der ved om sony vil lave 3d tv med Monolithic Design?

er der nogen der kender nogen forhandlere der parallelimporterer 3d tv?

kan man leje 3D tv med briller?
http://www.cinemagic.dk Har parallelimport af 3D tv. Men hvorfor ville du have parallelimport?
Af abe
#103593
Larsdk skrev:
abe skrev:er der nogen der ved om sony vil lave 3d tv med Monolithic Design?

er der nogen der kender nogen forhandlere der parallelimporterer 3d tv?

kan man leje 3D tv med briller?
http://www.cinemagic.dk Har parallelimport af 3D tv. Men hvorfor ville du have parallelimport?
for at spare penge, troede det var billigere men efter at have tjekket siden ud er jeg ikke sikker længere

http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-le ... 5972p.html
kan du fortælle mig om dette tv er led-tv?
Senest rettet af abe 7. jun 2010, 14:50, rettet i alt 1 gang.
Af abe
#103597
Mess skrev:HX900 og LX900 er Monolithic Design :)

jeg haR vist ikke udtrykt mig helt korrekt. Jeg vil gerne have et 3d tv med NX seriens aluminiums fod/skinne. Findes det? eller er det på vej?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#103600
abe skrev:
Mess skrev:HX900 og LX900 er Monolithic Design :)

jeg haR vist ikke udtrykt mig helt korrekt. Jeg vil gerne have et 3d tv med NX seriens aluminiums fod/skinne. Findes det? eller er det på vej?
Der er blevet talt lidt om en NX900 i visse sammenhænge, men det ligner en and. Hvis der kommer en NX model med 3D på markedet, så vil mit bedste gæt være, at det sker i forbindelse med IFA 2010 messen i Berlin. Den afholdes i starten af september.
Af abe
#103601
Rasmus Larsen skrev:
abe skrev:
Mess skrev:HX900 og LX900 er Monolithic Design :)

jeg haR vist ikke udtrykt mig helt korrekt. Jeg vil gerne have et 3d tv med NX seriens aluminiums fod/skinne. Findes det? eller er det på vej?
Der er blevet talt lidt om en NX900 i visse sammenhænge, men det ligner en and. Hvis der kommer en NX model med 3D på markedet, så vil mit bedste gæt være, at det sker i forbindelse med IFA 2010 messen i Berlin. Den afholdes i starten af september.
ok tak for info. Jeg kan ikke vente så længe så det ender nok med at jeg køber det der grimme (kønt er det ikke!)Samsung 40" LED tv som elgiganten har til 12.500kr.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#103602
abe skrev:
Rasmus Larsen skrev:
abe skrev:
jeg haR vist ikke udtrykt mig helt korrekt. Jeg vil gerne have et 3d tv med NX seriens aluminiums fod/skinne. Findes det? eller er det på vej?
Der er blevet talt lidt om en NX900 i visse sammenhænge, men det ligner en and. Hvis der kommer en NX model med 3D på markedet, så vil mit bedste gæt være, at det sker i forbindelse med IFA 2010 messen i Berlin. Den afholdes i starten af september.
ok tak for info. Jeg kan ikke vente så længe så det ender nok med at jeg køber det der grimme (kønt er det ikke!)Samsung 40" LED tv som elgiganten har til 12.500kr.
Hvad er modelnummeret på det Samsung Tv?
Af abe
#103604
Rasmus Larsen skrev:
abe skrev:
Rasmus Larsen skrev: Der er blevet talt lidt om en NX900 i visse sammenhænge, men det ligner en and. Hvis der kommer en NX model med 3D på markedet, så vil mit bedste gæt være, at det sker i forbindelse med IFA 2010 messen i Berlin. Den afholdes i starten af september.

ok tak for info. Jeg kan ikke vente så længe så det ender nok med at jeg køber det der grimme (kønt er det ikke!)Samsung 40" LED tv som elgiganten har til 12.500kr.
Hvad er modelnummeret på det Samsung Tv?
UE40C7705XXE