19 jan 2009, 19:53
Mit sidste ønske om et køb af Sonys 32W4000 endte alligevel i ingenting, og jeg er nu på markedet igen. Jeg har således været inde på FONAs netbutik og set, at de har en hel del fjernsyn som lever op til de ønsker jeg har til det:
- 32" (eller allerhøjest 37")
- DVB-C tuner med MPEG-4
- Full HD
På FONAs hjemmeside (jeg ønsker helst at benytte en butik jeg har i nærheden og ikke en onlinebutik, da jeg føler mig mere sikker ved handler deri) fandt jeg følgende TV, som jeg synes ser meget lovende ud:
PHILIPS 32PFL7403H
SAMSUNG LE32A567
SONY 32W4000
Jeg har hørt en masse godt om 32W4000, men synes bestemt også, at de andre skærme fra Philips og Samsung lyder fine. Er der nogen herinde som har erfaringer med skærmene - og hvad vil I i så fald anbefale? Alle skærmene har, hos FONA, samme pris på 6999,- så det gør det ikke ligefrem lettere :P
På forhånd, tak.
- 32" (eller allerhøjest 37")
- DVB-C tuner med MPEG-4
- Full HD
På FONAs hjemmeside (jeg ønsker helst at benytte en butik jeg har i nærheden og ikke en onlinebutik, da jeg føler mig mere sikker ved handler deri) fandt jeg følgende TV, som jeg synes ser meget lovende ud:
PHILIPS 32PFL7403H
SAMSUNG LE32A567
SONY 32W4000
Jeg har hørt en masse godt om 32W4000, men synes bestemt også, at de andre skærme fra Philips og Samsung lyder fine. Er der nogen herinde som har erfaringer med skærmene - og hvad vil I i så fald anbefale? Alle skærmene har, hos FONA, samme pris på 6999,- så det gør det ikke ligefrem lettere :P
På forhånd, tak.