Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mic
Mit sidste ønske om et køb af Sonys 32W4000 endte alligevel i ingenting, og jeg er nu på markedet igen. Jeg har således været inde på FONAs netbutik og set, at de har en hel del fjernsyn som lever op til de ønsker jeg har til det:

- 32" (eller allerhøjest 37")
- DVB-C tuner med MPEG-4
- Full HD

På FONAs hjemmeside (jeg ønsker helst at benytte en butik jeg har i nærheden og ikke en onlinebutik, da jeg føler mig mere sikker ved handler deri) fandt jeg følgende TV, som jeg synes ser meget lovende ud:

PHILIPS 32PFL7403H
SAMSUNG LE32A567
SONY 32W4000

Jeg har hørt en masse godt om 32W4000, men synes bestemt også, at de andre skærme fra Philips og Samsung lyder fine. Er der nogen herinde som har erfaringer med skærmene - og hvad vil I i så fald anbefale? Alle skærmene har, hos FONA, samme pris på 6999,- så det gør det ikke ligefrem lettere :P

På forhånd, tak.
Af Mic
Er der slet ingen der har erfaringer med nogle af de tre ovenstående tver?
Af Kratz
Jeg kan kun sige, at da min bror skulle ud og købe et 32 tommer fjernsyn for kort tid siden, fandt han intet der kunne hamle op med 32W4000. Så det blev det, og det har han ikke fortrudt på noget tidspunkt.
Af J2NK
Er meget tilfreds med 32v4500, der mere eller mindre er en w4000 uden 100Mhz og med en 1366x768 opløsning, en smule pillen ved billedet giver et meget tilfredstillende resultat - både med TV og computer.
Af Mic
Det lyder rigtig godt - jeg har også kun hørt positiv tale om Sonys fjernsyn, så jeg tror det bliver W4000eren :) Tak for jeres input!