08 jan 2009, 10:13

Jeg er på udkig efter et godt sorround anlæg. Jeg har før haft et Philips ambisound, men vil gerne lidt højere op i lydkvalitet/oplevelse. Jeg har kigget på lidt forskellige anlæg, og vil egentligt gerne holde mig til sorround lyd fra 2 højtalere - MED MINDRE! at højtalerne ikke fylder alt for meget og med gode lange kabler, så de kan trækkes rundt langs væggen.
Jeg har bl.a. kigget på Harmann Kardon og Sony HT-IS100. Sidstnævnte er jeg faktisk meget interesseret i, men er der nogen der kender til dette anlæg, og hvor godt det spiller?
Jeg har en PS3, så en Blu-Ray afspiller er ikke noget must, men hvis der er nogen der har nogle gode forslag til andre løsninger eller anlæg, så sig gerne til. Det skal kobles sammen med en Panasonic Pz70 50", og en bærbar computer.
Anlægget skal også bruges til at spille lidt musik på i ny og næ.
På forhånd tak for hjælpen..

Jeg har bl.a. kigget på Harmann Kardon og Sony HT-IS100. Sidstnævnte er jeg faktisk meget interesseret i, men er der nogen der kender til dette anlæg, og hvor godt det spiller?
Jeg har en PS3, så en Blu-Ray afspiller er ikke noget must, men hvis der er nogen der har nogle gode forslag til andre løsninger eller anlæg, så sig gerne til. Det skal kobles sammen med en Panasonic Pz70 50", og en bærbar computer.
Anlægget skal også bruges til at spille lidt musik på i ny og næ.

På forhånd tak for hjælpen..