Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har anskaffet mig en 40W4000 og hver gang jeg har brugt timeren, så vil tv’et ikke gå tilbage i timer-standby. Indikatoren (Tænd/Sluk/Timer-optagelse indikatoren) forbliver slukket selvom der er indstillet en optagelse, men der er kun lys (rødt lys) i standby indikatoren. Har kun sat den til at optage via digitaldelen.

Hvis jeg prøver at tænde fjernsynet, så tænder den på den kanal som jeg har bedt den om at optage på og jeg kan ikke skifte kanal (lyser grønt).

Jeg bliver nødt til at slukke for tv’et oppe på afbryderknappen. Når jeg så tænder den igen, så er alt i orden (Tænd/Sluk/Timer-optagelse indikatoren lyser orange hvis der er indstillet en timeroptagelse) men så sker det samme igen som beskrevet ovenfor.

Håber nogen kan hjælpe

MVH

Brumme
Brugeravatar
Af Janos
Hej Brumme!

Jeg har desværre ikke svaret på dit spørgsmål, men ser at du har den fladskærm som jeg er på vej til at købe.
Vil blot høre om du - trods dit nævnte problem - er tilfreds med skærmen?

Mvh.
Af brumme04
Hej

Jeg har geninstalleret tv'et, så nu er der ingen problemer. Vender tilbage hvis de genopstår.

Jeg er ellers meget glad for tv'et og kan kun anbefale det
Af janbau
Til Janos jeg har lige købt dette tv se evt mit svar på Førstegangskøber Sony 40 E 4000 .

Kort jeg er meget tilfreds med dette tv .
Af brumme04
Hej igen

Har er det svar som jeg fik fra sonys helpline (det var netop det jeg gjorde):

Du kan prøve "nulstil alt" under opsætning på side 27dk :
http://pdf.crse.com/manuals/3298243521.pdf

Hvis det ikke virker må du kontakte din forhandler om service.

Med venlig hilsen

Kim

Sony Support
Af brumme04
Hej

Nu har jeg haft 40w4000 i et par måneder og jeg er meget tilfreds med det.

Problemet med timeroptagelsen sker kun når der ikke er EPG på den kanal man ønsker at optage fra. Det er dog heldigvis de fleste kanaler som har EPG idag, så problemet er heldigvis lille i mit tilfælde. Hvis det skulle gå galt, behøver man bare, at at slukke og tænde for tv'et øverst på fjernsynet og problemet er løst. Man behøver ikke at "nulstille alt"