26 aug 2008, 22:25
Jeg har anskaffet mig en 40W4000 og hver gang jeg har brugt timeren, så vil tv’et ikke gå tilbage i timer-standby. Indikatoren (Tænd/Sluk/Timer-optagelse indikatoren) forbliver slukket selvom der er indstillet en optagelse, men der er kun lys (rødt lys) i standby indikatoren. Har kun sat den til at optage via digitaldelen.
Hvis jeg prøver at tænde fjernsynet, så tænder den på den kanal som jeg har bedt den om at optage på og jeg kan ikke skifte kanal (lyser grønt).
Jeg bliver nødt til at slukke for tv’et oppe på afbryderknappen. Når jeg så tænder den igen, så er alt i orden (Tænd/Sluk/Timer-optagelse indikatoren lyser orange hvis der er indstillet en timeroptagelse) men så sker det samme igen som beskrevet ovenfor.
Håber nogen kan hjælpe
MVH
Brumme
Hvis jeg prøver at tænde fjernsynet, så tænder den på den kanal som jeg har bedt den om at optage på og jeg kan ikke skifte kanal (lyser grønt).
Jeg bliver nødt til at slukke for tv’et oppe på afbryderknappen. Når jeg så tænder den igen, så er alt i orden (Tænd/Sluk/Timer-optagelse indikatoren lyser orange hvis der er indstillet en timeroptagelse) men så sker det samme igen som beskrevet ovenfor.
Håber nogen kan hjælpe
MVH
Brumme