05 feb 2008, 18:51

Hejsa,
Ved ikke om jeg poster det rigtige sted, men det kan vel ikke skade nogen 

Jeg bestilte i fredags et TV. Det er ikke relevant hvor jeg bestilte det. Det skulle være fremme ved mig om lørdagen, men det kom ikke. Tæntke okay og regnede så med at det ville komme mandag, heller ikke 

Jeg beslutter mig for at ringe til post danmark for at høre hvordan det går med pakken, de kunne ikke rigtig sige noget om den andet end at den kunne nå at komme senere i dag.
Fint tænker jeg og venter. Den kommer desværre heller ikke mandag, øv. Tirsdag ringer jeg igen til post danmark for at høre om der er noget nyt. De har så fundet ud af at de ikke ved hvor pakken er (eller hende jeg snakkede med kunne ikke se det) og hun foreslog mig at kontakte dem jeg bestilte det hos og få dem til at efterlyse pakken.
Jeg ringer til dem i dag og hører om de kan efterlyse pakken, desværre var hende der stod for sådan nogle ting der ikke, så jeg må ringe igen i morgen.
Ham jeg snakkede med sagde at det nok var blevet stjålet.
Det er første gang jeg har været ude for sådan noget her, og ville bare høre hvad jeg kan forvente der vil ske? Vil der gå lang tid før jeg får mit TV at se? Sender de et nyt til mig mens de finder ud af hvad der skete med det andet?
 Sender de et nyt til mig mens de finder ud af hvad der skete med det andet? 
Det skal også siges at jeg har betalt for TV'et.
Andre der har været ude for en lignende situation og har noget erfaring i kan dele?

Ved ikke om jeg poster det rigtige sted, men det kan vel ikke skade nogen

Jeg bestilte i fredags et TV. Det er ikke relevant hvor jeg bestilte det. Det skulle være fremme ved mig om lørdagen, men det kom ikke. Tæntke okay og regnede så med at det ville komme mandag, heller ikke

Jeg beslutter mig for at ringe til post danmark for at høre hvordan det går med pakken, de kunne ikke rigtig sige noget om den andet end at den kunne nå at komme senere i dag.
Fint tænker jeg og venter. Den kommer desværre heller ikke mandag, øv. Tirsdag ringer jeg igen til post danmark for at høre om der er noget nyt. De har så fundet ud af at de ikke ved hvor pakken er (eller hende jeg snakkede med kunne ikke se det) og hun foreslog mig at kontakte dem jeg bestilte det hos og få dem til at efterlyse pakken.
Jeg ringer til dem i dag og hører om de kan efterlyse pakken, desværre var hende der stod for sådan nogle ting der ikke, så jeg må ringe igen i morgen.
Ham jeg snakkede med sagde at det nok var blevet stjålet.
Det er første gang jeg har været ude for sådan noget her, og ville bare høre hvad jeg kan forvente der vil ske? Vil der gå lang tid før jeg får mit TV at se?
 Sender de et nyt til mig mens de finder ud af hvad der skete med det andet?
 Sender de et nyt til mig mens de finder ud af hvad der skete med det andet? Det skal også siges at jeg har betalt for TV'et.
Andre der har været ude for en lignende situation og har noget erfaring i kan dele?