Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Philips 37PFL9632D VS Samsung LE-40f86bdx

Philips 37PFL9632D
5
56%
Samsung LE-40f86bdx
4
44%
Af Nick_S
Stemte philips da jeg personligt er ganske fascineret af det. Men hvorfor ikke 9732 med Ambilight Surround? :)
Af tck
det er ikke lyset jeg kigger på det kvalitet som helhed og da mind er de to om hinanden
Af meinert
Har selv kigget på Philips og er vild med deres design, følelsen af kvalitet og billedet.....men der mangler bare en VGA port så vidt jeg kan læse mig frem til og det er et krav fra min side da jeg ønsker at kunne tilslutte min bærbare.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er mange rapporter om hyletoner og brummelyde fra 9632D. Også her i forum.
Af tck
O_O Jeg fik igår lov til af min lokale tv-pusher lov til at låne de 2 modeller med hjem, og jeg må nok sige at der var kun det ene som kunne bestå testen med samlige signalkilder på og det squ Samsung til min egen store overraskelse så det bliver den som bliver mit nye husalter, og så har jeg fundet en til 15 kg med dansk garanti i en rigtig butik men det tog også et par timers forhandling, men tak for det, så jeg glæder mig til i eftermiddag da skal jeg hente en hel frisk kasse jubii
Af tck
:D det ved jeg men det er stadig paralelimport hvilket ikke er interresant for mig når jeg vil have den nordiske udgave med medføgende prestige-garanti og vejl. pris på den er 19999 så det er vel ikke så ringe endda
Af Jopse
tck skrev:O_O Jeg fik igår lov til af min lokale tv-pusher lov til at låne de 2 modeller med hjem, og jeg må nok sige at der var kun det ene som kunne bestå testen med samlige signalkilder på og det squ Samsung til min egen store overraskelse så det bliver den som bliver mit nye husalter, og så har jeg fundet en til 15 kg med dansk garanti i en rigtig butik men det tog også et par timers forhandling, men tak for det, så jeg glæder mig til i eftermiddag da skal jeg hente en hel frisk kasse jubii
Hvad var det der gjorde Samsung'et så meget bedre?

Jeg står nemlig i den nøjagtig samme situation som dig, med de samme to fjernsyn - og jeg kan slet ikke finde ud af det!