16 jan 2008, 11:45
(B Hvilken en er bedst for det bliver en af de to jeg skal have og ikke nogen anden så please smid jeres mening
tck skrev:Hvad var det der gjorde Samsung'et så meget bedre?Jeg fik igår lov til af min lokale tv-pusher lov til at låne de 2 modeller med hjem, og jeg må nok sige at der var kun det ene som kunne bestå testen med samlige signalkilder på og det squ Samsung til min egen store overraskelse så det bliver den som bliver mit nye husalter, og så har jeg fundet en til 15 kg med dansk garanti i en rigtig butik men det tog også et par timers forhandling, men tak for det, så jeg glæder mig til i eftermiddag da skal jeg hente en hel frisk kasse jubii
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.