Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Richard.N
Her er lige et lille finurligt spørgsmål.
Har et LG C9, alt er smukt og godt. Da jeg købte det, ved årsskiftet 2019/2020, blev det leveret med webOS 4,5 som jeg husker det. Der har gennem 2020, været en række opdateringer. I dag opdaterede, det så til webOS 05.00.01. Hmmmmm, super fint tænkte jeg, det havde jeg ikke regnet med. Jeg kan se, at det ikke er samme brugerflade under indstillinger, sammenlignet med de billeder der bla. er lagt ud, ved testen af LG 2020 modellen, med webOS 5 her på siden, bla. 'Edit' i den venstrestillede indstillingsmenu.
Så derfor spørger jeg af ren nysgerrighed; er der flere webOS 5 udgaver fra LG, er det rent lirularum med betegnelsen, hvad overser jeg :((
Ved I noget????
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Er det 'Software Version' øverst i opdateringsmenuen, som angiver version 05.00.01? For det er selve TV'ets software - ikke webOS-versionen. Se billedet nedenfor.

Man kan også finde versionen for webOS et sted i menuerne, men jeg kan ikke lige huske, om det ligger i de offentlige menuer. Ellers så prøv at gå ind i kanal-menuen på LG C9. Mens du har kanalindstillinger markeret, så kan du trykke en masse gang på '1' på fjernbetjeningen. Så får du en diagnostik-menu frem, hvor de i venstre side kan se webOS-version. Bare rolig, du kan ikke ødelægge noget i denne menu (det er ikke service-menuen).
Vedhæftede filer
Screenshot 2020-12-17 at 10.03.31.png
Screenshot 2020-12-17 at 10.03.31.png (342.27 KiB) Vist 612 gange