08 nov 2007, 13:25
Hejsa, jeg går stærkt og overvejer, at købe et Panasonic TH-42PZ700EA. Og jeg havde tænkt mig at det skulle op at hænge, men væggen er en slags gips væg. Jeg har ikke så meget forstand på hvilken type væg det er, men den virker meget tynd idet, altså meget "papagtig".
Er der nogen der ved om jeg kan hænge det pågældende tv op, uden at det falder ned? Altså er væggen stærk nok? Og i må gerne komme med evt. vægbeslag, det skal bare være "fixed". Altså ingen form for vippe funktioner er tiltrængt.
Og hvis det er muligt at hænge det op, er det så overhovedet til at have med at gøre. Selvom man ikke er tømrer eller lign.?
Kan man evt. få nogen til at sætte det op? Og er der nogen der ved, hvor meget sådan en ophængning koster? Da jeg er utrolig nervøs, får at man for sat det forkert op, og tv'et ryger i gulvet.
Tak på forhånd, mvh Hoxer.DK
Er der nogen der ved om jeg kan hænge det pågældende tv op, uden at det falder ned? Altså er væggen stærk nok? Og i må gerne komme med evt. vægbeslag, det skal bare være "fixed". Altså ingen form for vippe funktioner er tiltrængt.
Og hvis det er muligt at hænge det op, er det så overhovedet til at have med at gøre. Selvom man ikke er tømrer eller lign.?
Tak på forhånd, mvh Hoxer.DK