17 apr 2019, 20:40
Hej.
Jeg har i lidt tid været på udkig efter et nyt tv, og har forelsket mig i OLED skærmene. Jeg ved bare ikke, hvilket mærke jeg skal gå med.
Har set mange anbefaler LG's tv.
Det skal bruges til tv, film (Netflix, HBO, viaplay) og spille playstation.
Min bedre halvdel har set sig varm på "Philips OLED 803" pga. dets udseende er rigtig flot, hvilket jeg også synes. Det er helt stilrent, har små "fødder" så det ikke ser stort ud, når det står på et tv-bord.
Jeg ved philips har Ambilight og snakkede med en medarbejder i hi-fiklubben, som mente ambilight tog kraft fra processoren, så skærmen ikke performede så godt, som de andre på markedet.
Jeg synes det er en jungle, at finde ud af: Hvilket er bedst?
Jeg vil super gerne hører folks input!
Tænker det er meget med præference?
Jeg selv vild med philips's design, som er helt minimalistisk.
Jeg har bare ikke lyst til at give 15k, og det så ikke er ligeså godt som fx. konkurrenterne.
Jeg har i lidt tid været på udkig efter et nyt tv, og har forelsket mig i OLED skærmene. Jeg ved bare ikke, hvilket mærke jeg skal gå med.
Har set mange anbefaler LG's tv.
Det skal bruges til tv, film (Netflix, HBO, viaplay) og spille playstation.
Min bedre halvdel har set sig varm på "Philips OLED 803" pga. dets udseende er rigtig flot, hvilket jeg også synes. Det er helt stilrent, har små "fødder" så det ikke ser stort ud, når det står på et tv-bord.
Jeg ved philips har Ambilight og snakkede med en medarbejder i hi-fiklubben, som mente ambilight tog kraft fra processoren, så skærmen ikke performede så godt, som de andre på markedet.
Jeg synes det er en jungle, at finde ud af: Hvilket er bedst?
Jeg vil super gerne hører folks input!
Tænker det er meget med præference?
Jeg selv vild med philips's design, som er helt minimalistisk.
Jeg har bare ikke lyst til at give 15k, og det så ikke er ligeså godt som fx. konkurrenterne.