18 sep 2007, 21:04
For ca. 2 uger siden besluttede jeg mig for, at spendere nogle penge på en fladskærm.
Efter at have været i Elgiganten, besluttede jeg mig for en Panasonic pv70 42".
Men men mit værelse er et ungdomsværelse(børneværelse
) på 4x4m. Min sofa står i den ene side, fladskærmen skal hænge på den modsatte væg. Så fra sofakant til fladskærmens start er der kun 3m.
Plus at der er en lang vinduesrække over sofaen. Har hørt noget om, at der skulle være større genskin på plasma.
Så de to faktorer der gør sig gældende:
1. Opløsning
2. Genskin
Så spørgsmålet er om, jeg i steder skal bruge pengene på en D3000. Hælder dog mest til Panasonic, da den i Elgiganten så rigtig god ud og prisen er god. Men hvis mit værelse ikke egner sig til den, er det jo bare bad luck.
P.S. Der bliver desværre ikke plads til udbygning af huset i fladskærmes budgettet, så mit værelse bliver desværre ikke større
På forhånd tak.
Efter at have været i Elgiganten, besluttede jeg mig for en Panasonic pv70 42".
Men men mit værelse er et ungdomsværelse(børneværelse
Plus at der er en lang vinduesrække over sofaen. Har hørt noget om, at der skulle være større genskin på plasma.
Så de to faktorer der gør sig gældende:
1. Opløsning
2. Genskin
Så spørgsmålet er om, jeg i steder skal bruge pengene på en D3000. Hælder dog mest til Panasonic, da den i Elgiganten så rigtig god ud og prisen er god. Men hvis mit værelse ikke egner sig til den, er det jo bare bad luck.
P.S. Der bliver desværre ikke plads til udbygning af huset i fladskærmes budgettet, så mit værelse bliver desværre ikke større
På forhånd tak.