13 aug 2016, 18:33
Hejsa,
Overvejer at købe nyt tv men shit hvor synes jeg det er svært
Mine kriterier er: 4k, 65" HDR (Er ligeglad med Smart tv. Har en nvidia shield)
Valget er egentligt let nok. LG's 65" OLED! , men nej. Jeg kommer ikke til at give 30.000 for et tv
Jeg ligger i et prisleje der hedder 10-15000kr.
Der er så et LG 65" 65UH615V på bud hos elgiganten denne weekend til 9999kr der har alt det jeg søger, men så kommer jeg til at se at det "kun" har HDR og ikke HDR10 og det har heller ikke Dolby Vision.
Er disse to et must når man køber nyt tv sådan at man ikke køber noget der allerede er forældet?
Har i dag et LG plasma 60" som jeg er rigtig glad for. Overvejer bare at vente og se hvor meget OLED fald og hvad nye features der måtte komme, men så kommer man vel aldrig videre. Der kommer altid noget nyt
Spørgsmålene er vel.
1. Er HDR10 og Dolby Vision et must?
2. Er LG 65UH615V er ok tv? KAn ikke finde et eneste review
3. Burde jeg vente til 65" OLED ryger ned i 10-15000kr?
mvh
Jacob
Overvejer at købe nyt tv men shit hvor synes jeg det er svært
Mine kriterier er: 4k, 65" HDR (Er ligeglad med Smart tv. Har en nvidia shield)
Valget er egentligt let nok. LG's 65" OLED! , men nej. Jeg kommer ikke til at give 30.000 for et tv
Jeg ligger i et prisleje der hedder 10-15000kr.
Der er så et LG 65" 65UH615V på bud hos elgiganten denne weekend til 9999kr der har alt det jeg søger, men så kommer jeg til at se at det "kun" har HDR og ikke HDR10 og det har heller ikke Dolby Vision.
Er disse to et must når man køber nyt tv sådan at man ikke køber noget der allerede er forældet?
Har i dag et LG plasma 60" som jeg er rigtig glad for. Overvejer bare at vente og se hvor meget OLED fald og hvad nye features der måtte komme, men så kommer man vel aldrig videre. Der kommer altid noget nyt
Spørgsmålene er vel.
1. Er HDR10 og Dolby Vision et must?
2. Er LG 65UH615V er ok tv? KAn ikke finde et eneste review
3. Burde jeg vente til 65" OLED ryger ned i 10-15000kr?
mvh
Jacob