04 apr 2016, 20:42
Hej I alle dejlige og venlige nørder,
Jeg har som topic fortæller, lige købt nyt hus og har derved indgået en aftale med min kæreste, at jeg gerne må købe lidt nyt elektronik til stuen.
Jeg søger derfor hjælp til et nyt tv, i 50-59" skalaen. Tv'et kommer til at hænge på en væg, hvor vinduet er på venstre side, ca. 4 meter fra tv'et, så ikke med direkte lys-fald.
Jeg har pt. et ældre sony 40" 100 hz "flad"skærms tv(6-7cm tykt, så vil ikke kalde det så faldt igen), som jeg egentlig har været meget glad for, dog er jeg klar til at prøve andre mærker.
For at gøre en historie kort, og som mange andre, så søger jeg jeg et tv til omkring 10.000 +-.
Jeg har kigget lidt på disse to modeller:
Sony 55" KD55X9005CBAE til 12.999 i elgiganten
LG UHD 55" 55UF840V til 9.999,- i elgiganten
Jeg er hverken fast på modellen, eller stedet hvor jeg bruger mine penge.
Jeg glæder mig meget til at høre Jeres inputs!
Tag Jer en god aften.
Jeg har som topic fortæller, lige købt nyt hus og har derved indgået en aftale med min kæreste, at jeg gerne må købe lidt nyt elektronik til stuen.
Jeg søger derfor hjælp til et nyt tv, i 50-59" skalaen. Tv'et kommer til at hænge på en væg, hvor vinduet er på venstre side, ca. 4 meter fra tv'et, så ikke med direkte lys-fald.
Jeg har pt. et ældre sony 40" 100 hz "flad"skærms tv(6-7cm tykt, så vil ikke kalde det så faldt igen), som jeg egentlig har været meget glad for, dog er jeg klar til at prøve andre mærker.
For at gøre en historie kort, og som mange andre, så søger jeg jeg et tv til omkring 10.000 +-.
Jeg har kigget lidt på disse to modeller:
Sony 55" KD55X9005CBAE til 12.999 i elgiganten
LG UHD 55" 55UF840V til 9.999,- i elgiganten
Jeg er hverken fast på modellen, eller stedet hvor jeg bruger mine penge.
Jeg glæder mig meget til at høre Jeres inputs!
Tag Jer en god aften.