Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af carsten123
Nogen som der ved hvorfor jeg ikke kan optage på mit nye tv. Den skriver der ikke er nogen harddisk.. Men det er vel en indbygget. Er der ikke...
Af persen61
Du skal sætte en 2,5" harddisk til bag på dit TV. Læs dit TV's manual så bliver du meget klogere :-)
Af Moulder
carsten123 skrev:Nogen som der ved hvorfor jeg ikke kan optage på mit nye tv. Den skriver der ikke er nogen harddisk.. Men det er vel en indbygget. Er der ikke...
Har du overvejet at læse manualen til dit nye tv ?? ;)
Af jng
Moulder skrev:
carsten123 skrev:Nogen som der ved hvorfor jeg ikke kan optage på mit nye tv. Den skriver der ikke er nogen harddisk.. Men det er vel en indbygget. Er der ikke...
Har du overvejet at læse manualen til dit nye tv ?? ;)
Trådstarter var været med på dette site i 6½ år og har sendt 77 indlæg vedr. tv, så mon han ikke forsøger at være interessant?
Gab
Af carsten123
Prøver nu ikke på noget som helst.. Startede da jeg købte mit plasma tv og nu er den blevet fornyet.
Grunden til jeg spørger er at jeg herinde fin at vide at harddisken var intregreret i 750eren. Og nu viser det sig at jeg skal købe en ved siden af..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Med undtagelse af B&O og Loewe så er der ingen TV der har HDD integreret. Ikke nu, og ikke da man begyndte for alvor at få optagefunktion for 5 år siden.