20 jan 2016, 00:19
Nogen som der ved hvorfor jeg ikke kan optage på mit nye tv. Den skriver der ikke er nogen harddisk.. Men det er vel en indbygget. Er der ikke...
carsten123 skrev:Nogen som der ved hvorfor jeg ikke kan optage på mit nye tv. Den skriver der ikke er nogen harddisk.. Men det er vel en indbygget. Er der ikke...Har du overvejet at læse manualen til dit nye tv ??
Moulder skrev:Trådstarter var været med på dette site i 6½ år og har sendt 77 indlæg vedr. tv, så mon han ikke forsøger at være interessant?carsten123 skrev:Nogen som der ved hvorfor jeg ikke kan optage på mit nye tv. Den skriver der ikke er nogen harddisk.. Men det er vel en indbygget. Er der ikke...Har du overvejet at læse manualen til dit nye tv ??
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.