Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#220191
Jeg har oplevet 2 gange i løbet af 1 måned, at alle apps er forsvundet fra smart hub. Det vil sige blank skærm. Jeg løste problemet ved at nulstille smart hub og installere mine programmer igen. Det holder ikke i længden at jeg skal foretage samme handling hver gang problemet fremkommer.

Jeg vil høre, om i også har oplevet det samme.
#220224
Tak for input. Jeg bliver helt skør, fordi her til morgen virker alt. Youtube+Netflix+web browser.
Hvis problemet opstår igen tager jeg fat i Samsung support.
Peter: Der på være en løs forbindelse, da ps4 som er forbundet til samme switch som tv, viser download hastighed på 40 MB/s
#220228
Hej,

Jeg har samme problem på mit JU7005, når jeg prøver at gå ind på siden med alle apps, dvs. den med nye apps til download o´lign så er der kun blank skærm.
Jeg har stadigvæk den liste forneden på skærmen, som vises når man trykker Smarthub.

Prøver at resette når jeg kommer hjem, ellers får samsung lige et kald.

Mvh HenningR
#220234
Hej

Har set samme, har først set problemet med den nyeste opdatering ( snart en måned gammel)
indtil videre har jeg kunne holde problemet væk ved at slå "hurtig start" fra.

har kunnet frem provokere det ved af "scrolle" hurtigt gennem apps i f.eks nyheder, i smarthub

mvh