26 sep 2014, 22:46
Jeg har egentlig gået og ventet på at Samsung PS64F8505 faldt i pris - men det er ikke rigtigt sket - og nu ser jeg så at Elgiganten har tilbud på både Sony W6 og W8.
Jeg har så småt indset, at det med at købe Plasma er en overstået tid *snøft* - og overvejer derfor en af disse to Sony'er.
De er på tilbud til:
* KDL60W605BBAE : 7.000 kr
* KDL55W805B : 8.000 kr
TV'et skal stå i stuen, og bruges hovedsageligt til at se film og serier fra computeren og Chromecast.
Billede er det vigtigste for mig - efterfulgt af lyden. Jeg er ligeglad med Smart-funktioner, 3D og design.
Tilbudet gælder kun til og med søndag - så jeg skal være hurtig hvis jeg skal nå at slå til.
Er der nogen som har nogle anbefaling eller kommentarer til disse 2 modeller ?
På forhånd tak :-)
Jeg har så småt indset, at det med at købe Plasma er en overstået tid *snøft* - og overvejer derfor en af disse to Sony'er.
De er på tilbud til:
* KDL60W605BBAE : 7.000 kr
* KDL55W805B : 8.000 kr
TV'et skal stå i stuen, og bruges hovedsageligt til at se film og serier fra computeren og Chromecast.
Billede er det vigtigste for mig - efterfulgt af lyden. Jeg er ligeglad med Smart-funktioner, 3D og design.
Tilbudet gælder kun til og med søndag - så jeg skal være hurtig hvis jeg skal nå at slå til.
Er der nogen som har nogle anbefaling eller kommentarer til disse 2 modeller ?
På forhånd tak :-)