Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af LIIT
Jeg har egentlig gået og ventet på at Samsung PS64F8505 faldt i pris - men det er ikke rigtigt sket - og nu ser jeg så at Elgiganten har tilbud på både Sony W6 og W8.

Jeg har så småt indset, at det med at købe Plasma er en overstået tid *snøft* - og overvejer derfor en af disse to Sony'er.

De er på tilbud til:
* KDL60W605BBAE : 7.000 kr
* KDL55W805B : 8.000 kr

TV'et skal stå i stuen, og bruges hovedsageligt til at se film og serier fra computeren og Chromecast.

Billede er det vigtigste for mig - efterfulgt af lyden. Jeg er ligeglad med Smart-funktioner, 3D og design.

Tilbudet gælder kun til og med søndag - så jeg skal være hurtig hvis jeg skal nå at slå til.

Er der nogen som har nogle anbefaling eller kommentarer til disse 2 modeller ?

På forhånd tak :-)
Af pkmadsen
Ja jeg havde samme tanke mht F8505. Fik fat i en F8005 til 15000 i 65 tommer. Så det må blive overgangs tv'et indtil oled bliver flade i samme størrelse og i 4K..

Jeg ville da forsøge mig med w605 da det er den største skærm og til en fantastisk pris.

. Kunne du ikke bare prøve dem begge 2 ? Altså købe dem og så sende det ene retur . Start med w605 ..

W8 er den bedste skærm men også mindst. Samtidig er det vanskeligt at hænge op, men skal det stå på foden er det jo ligegyldigt.
Af PeterD
Gider ikke starte en diskussion men kan køligt sige du sagtens kan snuppe W6 wller W8 fremfor mange Samsung, LG, Panasonic og Philips skærme...

Pas nu på de sælgere. På hvilke skærme er der mest avance?..