20 mar 2007, 01:59
Jeg går og overvejer at bygge et par 19" eller 20" Wide Screen ind i en bardesk, hvilket betyder at de kommer til at sidde under en glas plade! Derfor regner jeg ikke med at kunne bruge TN paneler, da de helst skal stå så godt som muligt fra alle vinkler, både oppe og nede fra!!. De skal helst kunne styres vha. USB da de jo kommer til at sidde under en glas plade! De skal bruges til HTPC!
Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad jeg så skal gå efter? Jeg har læst om I-SPS eller noget i den stil af paneler, men hvis der var nogen der kunne nævne nogle egnede modeller, det er i mine øjne vigtiger end panel typpen. De skal bare være så billige som muligt, design er ikke vigtigt, da det jo kun bliver fronten man kommer til at se!!
Håber på lidt hjælp!
Tak Kasper.
Jeg har lidt svært ved at finde ud af, hvad jeg så skal gå efter? Jeg har læst om I-SPS eller noget i den stil af paneler, men hvis der var nogen der kunne nævne nogle egnede modeller, det er i mine øjne vigtiger end panel typpen. De skal bare være så billige som muligt, design er ikke vigtigt, da det jo kun bliver fronten man kommer til at se!!
Håber på lidt hjælp!
Tak Kasper.
Senest rettet af Kasper DK 20 mar 2007, 22:28, rettet i alt 1 gang.