31 jan 2014, 14:57
Er der nogen herinde der kan gør mig klogere på, hvorfor jeg ikke har det nye netflix, på mit tv ? tvet er UE55F9005 ..
Kemce skrev:Usle folk der herinde tak for jeres svar .. Fatter ikke i bare ignorer folk herinde ..Du tror ikke folk har andet at lave fredag aften, end at være på nettet for at supportere dig og dit tv??
Kemce skrev:Usle folk der herinde tak for jeres svar .. Fatter ikke i bare ignorer folk herinde ..Jeg vil også anbefale, at du skriver anderledes, hvis du ønsker svar på dine spørgmål.
Kemce skrev:Usle folk der herinde tak for jeres svar .. Fatter ikke i bare ignorer folk herinde ..Google er din ven. Hej Hej
Kemce skrev:Usle folk der herinde tak for jeres svar .. Fatter ikke i bare ignorer folk herinde ..Hvad med at du næste gang gør følgende, i stedet for at svine folk til:
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.