Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kemce
Er der nogen herinde der kan gør mig klogere på, hvorfor jeg ikke har det nye netflix, på mit tv ? tvet er UE55F9005 ..
Af Nauticay
nå nå nå..godt ord igen ;)

.... grunden til du ikke har fået noget respons er nok at der ikke er nogen som har et kvalifisert svar til dig.
- hvad er det du mangler?
- har du snakket med butikken der hvor du har købt TVen?
- har du opdatert TVen til sidste SW?

prøv og tag lidt ansvar selv, så kan det være man viser dig lidt respekt og, vil prøve og hjælpe dig 8)
Af BrianH
Kemce skrev:Usle folk der herinde tak for jeres svar .. Fatter ikke i bare ignorer folk herinde ..
Du tror ikke folk har andet at lave fredag aften, end at være på nettet for at supportere dig og dit tv??
Af kskruger
Kemce skrev:Usle folk der herinde tak for jeres svar .. Fatter ikke i bare ignorer folk herinde ..
Jeg vil også anbefale, at du skriver anderledes, hvis du ønsker svar på dine spørgmål.

Men tilbage til dit spørgsmål.
Der kan være flere grunde til, at du ikke kan få den nye Netflix på.
Jeg kunne forstille mig, at enten Netflix.dk eller Samung Nordic ikke er klar, eller de har andre grunde til, at den ikke må komme på de tv, som sælges i DK.

Jeg synes du skulle kontakte Netflix DK og høre om de ved mere om deres produkt sammen med Samsung TV.
Af Homie_
Google er din ven. Hej Hej
Af PhDream
Hvad med at du næste gang gør følgende, i stedet for at svine folk til:

- Ringer til producenten af dit tv. Det er trods alt dem, der har lavet tv'et og dem dine penge går til. Folk på dette forum er entusiaster, som gerne hjælper gratis og bruger deres egen fritid.

- Ringer/går til butikken, hvor du købte tv'et.

- Bruger Google.

- Lærer at opføre dig som en voksen, der taler/skriver pænt, og ikke tuder, når han ikke får sin vilje.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Prøv evt. at se om der er en softwareopdatering til dit tv på Samsungs supportside. Det er ikke altid at de nye softwares kommer frem via søgning direkte på tv'et.
Af Kemce
Jeg har hentet det helt nyeste sw fra deres hjemmeside af Rasmus :) men jeg aner ikke hvordan man opdatere smarthub delen ..
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Den skulle gerne blive opdateret sammen med den øvrige software.

Det kan også være, at Netflix/Samsung bare ikke har fået opdateret app'en i UHD-modellerne endnu. Til gengæld så hører jeg, at du gerne skulle være i stand til at streame 4K fra Netflix, når de åbner op for det. Dette er ikke forbeholdt 2014-modellerne.