16 sep 2013, 15:03
Hej folkens
.
Håber på lidt hjælp herinde fra.
Ja, jeg har altså en 46" Panasonic G20.
Til den har jeg koblet en harddisk, som jeg bruger til at optage film m.m på.
Normalt når jeg skal se f. eks en video, trykker jeg på "Viera Tools"-knappen og kan her fra gå videre ind og se b. la de film, jeg har optaget.
Men i går - og i dag - kom der ingen logoer op. Kun en grå bjælke i bunden af skærmbilledet - og altså uden de sædvanlige logoer.
Øv.
Jeg har prøvet at frakoble/tilkoble harddisk, opdatere TV, og jeg har også været i menuen under HDD-opsætning. Intet har hjulpet.
Man kan høre at harddisken arbejder - og den "lyder normalt". Og når man starter harddisken op, dukker det vanlige "USB-enhed registreret" også op på TV-skærmen.
Men så altså heller ikke mere....
Er der noget håb?
Hvad kan jeg gøre?
Konstruktiv input er særdeles velkommen
.
På forhånd tak for hjælpen.
Håber på lidt hjælp herinde fra.
Ja, jeg har altså en 46" Panasonic G20.
Til den har jeg koblet en harddisk, som jeg bruger til at optage film m.m på.
Normalt når jeg skal se f. eks en video, trykker jeg på "Viera Tools"-knappen og kan her fra gå videre ind og se b. la de film, jeg har optaget.
Men i går - og i dag - kom der ingen logoer op. Kun en grå bjælke i bunden af skærmbilledet - og altså uden de sædvanlige logoer.
Øv.
Jeg har prøvet at frakoble/tilkoble harddisk, opdatere TV, og jeg har også været i menuen under HDD-opsætning. Intet har hjulpet.
Man kan høre at harddisken arbejder - og den "lyder normalt". Og når man starter harddisken op, dukker det vanlige "USB-enhed registreret" også op på TV-skærmen.
Men så altså heller ikke mere....
Er der noget håb?
Hvad kan jeg gøre?
Konstruktiv input er særdeles velkommen
På forhånd tak for hjælpen.