16 jun 2013, 21:42
Hej teknik orakler...
Jeg har I DEN GRAD brug for hjælp. Jeg har voldsomt brug for at økonomisere da der er MANGE ting der skal generhverves (skilsmisse du ved).
TV... Gisp... Jeg ved ABSOLUT INTET om den slags. Faktisk ved jeg intet om teknik (køber stadig LP'er!!!)
Jeg er ved at få pip af de mange anmeldelser og anbefalinger... Især da de mest går på store, fede, lækre & dyre modeller... 3 ud af 4 kan jeg være med på.
Bare så I ikke skal tænke jeg spilder jeres tid, så HAR jeg læst anbefalinger herfra OGSÅ, men er strandet!!!
Jeg har dette at gå på:
Pris: Max kr. 2.500
Størrelse: "32-?
Lokalitet: Stuen
Behov: PlayStation, netflix, dvd/blueray
Model: ??? (Vi har haft en Samsung LE32C455E1W - det står der på kassen)
Jeg er klar over økonomien sætter kolossalt mange begrænsninger.
Håber I kan hjælpe
,
Tak,
S-J
Jeg har I DEN GRAD brug for hjælp. Jeg har voldsomt brug for at økonomisere da der er MANGE ting der skal generhverves (skilsmisse du ved).
TV... Gisp... Jeg ved ABSOLUT INTET om den slags. Faktisk ved jeg intet om teknik (køber stadig LP'er!!!)
Jeg er ved at få pip af de mange anmeldelser og anbefalinger... Især da de mest går på store, fede, lækre & dyre modeller... 3 ud af 4 kan jeg være med på.
Bare så I ikke skal tænke jeg spilder jeres tid, så HAR jeg læst anbefalinger herfra OGSÅ, men er strandet!!!
Jeg har dette at gå på:
Pris: Max kr. 2.500
Størrelse: "32-?
Lokalitet: Stuen
Behov: PlayStation, netflix, dvd/blueray
Model: ??? (Vi har haft en Samsung LE32C455E1W - det står der på kassen)
Jeg er klar over økonomien sætter kolossalt mange begrænsninger.
Håber I kan hjælpe
Tak,
S-J