04 feb 2007, 15:04
Jeg er på udkig efter en ny skærm i størrelsen 19-22" og mit budget må helst ikke overstige 2500,-
Jeg vil gerne ha en skærm der er god til spil, men som samtidig også kan bruges til at se film på. Til sidst må den også gerne være Vista klar.
Jeg har læst en masse indlæg her i Forum, bla. kigget lidt på den liste med anbefalede "gamer skærme".
Jeg fandt frem til Syncmaster 931C som jeg synes godt om.
Jeg kan se den har været i handlen et godt stykke tid og derfor siger min logik mig også, at de nye skærme der er kommet efterfølgende må være længere fremme.
Lang smørre
... Det jeg så har kigget på og er i tvivl om er: Den nye Syncmaster 206BW (20" widescreen, lige udkommet), der overgår 931C i alle tekniske specifikationer, samt er Vista klar. Er den lige så god til spil??
Jeg har et Geforce 7950 GT, så det burde kunne køre på et widescreen...
Jeg vil gerne ha en skærm der er god til spil, men som samtidig også kan bruges til at se film på. Til sidst må den også gerne være Vista klar.
Jeg har læst en masse indlæg her i Forum, bla. kigget lidt på den liste med anbefalede "gamer skærme".
Jeg fandt frem til Syncmaster 931C som jeg synes godt om.
Jeg kan se den har været i handlen et godt stykke tid og derfor siger min logik mig også, at de nye skærme der er kommet efterfølgende må være længere fremme.
Lang smørre
Jeg har et Geforce 7950 GT, så det burde kunne køre på et widescreen...