09 feb 2013, 14:00
Hej Flatpanels brugere 
Jeg står i den situation at jeg lige er flyttet i lejlighed med 2 andre, og vi har et stort TV i stuen, men jeg står lige og mangler et lille tv til værelset, og jeg synes det er svært at finde rundt i alle de ting den skal ha og kunne, og jeg har prøvet at skimme lidt i forum for at se efter nyttig information.
Men mine fakta er lige nu at jeg har Yousee Fuldpakken, jeg vil gerne kunne se alle HD Kanaler på mit TV, og den skal kunne klare at se film fra computer engang imellem, det skal ikke være rigtig stort, bare omkring de 24 tommer ca.
så lige en gennemgank
Competibel med yousee
24tommer eller deromkring
under 2000kr
HD kanaler
(ved ikke om den skal ha TC2 og alt det der)'
håber i kan hjælpe lille mig
jeg skal nok besvare spørgsmål og holde øje med tråden
glæder mig til at høre fra jer
Nicolaibruun
Jeg står i den situation at jeg lige er flyttet i lejlighed med 2 andre, og vi har et stort TV i stuen, men jeg står lige og mangler et lille tv til værelset, og jeg synes det er svært at finde rundt i alle de ting den skal ha og kunne, og jeg har prøvet at skimme lidt i forum for at se efter nyttig information.
Men mine fakta er lige nu at jeg har Yousee Fuldpakken, jeg vil gerne kunne se alle HD Kanaler på mit TV, og den skal kunne klare at se film fra computer engang imellem, det skal ikke være rigtig stort, bare omkring de 24 tommer ca.
så lige en gennemgank
Competibel med yousee
24tommer eller deromkring
under 2000kr
HD kanaler
(ved ikke om den skal ha TC2 og alt det der)'
håber i kan hjælpe lille mig
jeg skal nok besvare spørgsmål og holde øje med tråden
glæder mig til at høre fra jer
Nicolaibruun