Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Halløjsa folkens.
Jeg står og skal have nyt tv og jeg har et budget der hedder 16.000.

Er selvfølgelig ude efter det bedste fjernsyn til pengene, men det må også meget gerne være pænt at se på.

Det betyder ikke noget om det er Plasma eller om det er LCD-LED. Jeg har det i en stor stue hvor jeg bruger det ligeså meget i dagtimerne som i aftentimerne, så det kunne være rart med eco funktion. Jeg har en PS3 som jeg bruger som Blueray og til at spille på engang i mellem, mest Fifa.

Har haft D8005 og D7005 i tankerne, men det er som om, at de er umulige at opstøve og eftersom flatpanels ikke har alle nyere tv i deres tests, så tænkte jeg, at jeg ville spørge forummet til råds.

Håber i kan hjælpe.

På forhånd, tak.
Af jones31
55lw980w kan jeg sælge dig til 16000.
Af Zadeh
Nu er det sådan, at de henvender til VT50 som, i 55", går over mit budget. Men ellers tak :)
Af NRJ
Hej

Hvad med Sonys HX855.

Prisen er dog en anelse over dit budget. 55 tommer varianten koster 16.799 hos el-mutanten/el-konfirmandten lige nu.

Du bør dog i stedet hvis du er interesseret gå til det lokale Sony Center. De matcher nemlig priserne fra fx elmutanten, og de plejer derudover også at være til at handle med. Desuden får man bedre service.

Har selv lige fået 46 tommer versionen, og er meget godt tilfreds. Desuden ser den nye fod, og det nye monolithic design rigtig godt ud. (Men det er jo smag og behag). :)

Håber du får fat i det rigtige fjernsyn. ;)
Af THM
Jeg vil foreslå Panasonic st50, den har eco funktion og rigtig god billedkvalitet.
Eller som nævnt Hx855 det er også en rigtig god, med super flot design. Billedkvaliteten er dog ikke helt ligeså god som på st50...
Af Zadeh
jones31: Er det noget du siger fordi DU kan sælge mig et? Eller har du en begrundelse?

Har også haft kigget på HX855'eren, og synes det lyder meget fornuftigt. Derudover har jeg overvejet at gå 5" ned og så nuppe en P50VT50Y ..

Er det noget i ville råde mig til? Altså skide på de sidste 5" og så tage den i stedet for en HX855 i 55"?
Af THM
ik hvis et større tv er en prioritet for dig, så vil et st50 eller hx855 i 55" være et bedre valg. vt50 er dog det bedste tv.
Af jones31
Nej fordi den har et fantastisk godt billed bedre end hx855. Du for virkelig god. Billedkvalitet for pengene.
Af Zadeh
Hej folkens. I skal have mange tak for hjælpen! Jeg fik et tip om et fælleskøb og snakkede efterfølgende med min kammerat fra Expert der ville matche den pris og smide et slim vægbeslag oveni prisen. Så det bliver et Panasonic TX-P50VT50 + Beslag for 15.000 kr.
Det kunne jeg ikke sige nej til :)