06 mar 2012, 08:45
Hej FP
Jeg er ved så småt at være klar til at kaste en håndfuld penge efter et nyt TV og er kommet frem til 3 muligheder, hvor jeg ikke helt kan bestemme mig da der er ulemper ved alle 3..
Men først og fremmest skal TV'et bruges til alm. tv og film og ikke mindst Xbox 360. Kæresten vil gerne have det så tæt på vægen som muligt og jeg vil bare gerne have en masse tommer med et godt billede.
De 3 tv jeg er kommet frem til:
Sony KDL-55EX723: 10.200,-
Fordele:
LED(ingen problemer med burn-in)
55"
Ulemper:
Bagudvendte stik.
Samsung PS51D8005: 10.000,-
Fordele:
Nedadvendte tilslutninger
flot design
Købes i Hifi-klubben
2 par 3D briller
Ulemper:
Plasma(ift. gaming)
evt. buzzing.
Panasonic P50GT30E: 8.700,-
Fordele:
pris.
Ulemper:
Plasma(ift. gaming)
E - europæisk model? Hvor stort et problem er det med en E model?
Netbutik
Kæresten er mest hooked på Samsungen, jeg selv er lidt hip som hap på de 3, men er lidt bange for burn-in og buzzing på plasma, selvom jeg udemærket godt ved at billedet er overlegent på de 2 ift. Sony'en.
Hvad siger i? Eller måske noget helt 4.?
Ps. Kan det betale sig at vente til de nye modeller kommer ift. prisfald osv? De nye modeller er jo nok urimeligt dyre de første par måneder, så regner ikke med at budgettet er til dem?
Jeg er ved så småt at være klar til at kaste en håndfuld penge efter et nyt TV og er kommet frem til 3 muligheder, hvor jeg ikke helt kan bestemme mig da der er ulemper ved alle 3..
Men først og fremmest skal TV'et bruges til alm. tv og film og ikke mindst Xbox 360. Kæresten vil gerne have det så tæt på vægen som muligt og jeg vil bare gerne have en masse tommer med et godt billede.
De 3 tv jeg er kommet frem til:
Sony KDL-55EX723: 10.200,-
Fordele:
LED(ingen problemer med burn-in)
55"
Ulemper:
Bagudvendte stik.
Samsung PS51D8005: 10.000,-
Fordele:
flot design
Købes i Hifi-klubben
2 par 3D briller
Ulemper:
Plasma(ift. gaming)
evt. buzzing.
Panasonic P50GT30E: 8.700,-
Fordele:
pris.
Ulemper:
Plasma(ift. gaming)
E - europæisk model? Hvor stort et problem er det med en E model?
Netbutik
Kæresten er mest hooked på Samsungen, jeg selv er lidt hip som hap på de 3, men er lidt bange for burn-in og buzzing på plasma, selvom jeg udemærket godt ved at billedet er overlegent på de 2 ift. Sony'en.
Hvad siger i? Eller måske noget helt 4.?
Ps. Kan det betale sig at vente til de nye modeller kommer ift. prisfald osv? De nye modeller er jo nok urimeligt dyre de første par måneder, så regner ikke med at budgettet er til dem?