17 maj 2011, 00:12
Har nogen eller kender i til problemer med et her såkaldte møg-tv, ja jeg er sgu træt af det, købte det i dyre domme for lidt over 3 år siden, og er nu gået i stykker for 4 gang på 3 år og nu 3 gang er det igen panelet, eller det der laver billedet på skærmen der går i stykker. Lyd og Ambilight kører stadig som var der et billede på skærmen, dvs. at lyset skifter stadig, til trods for sort skærm. For det ikke skal være løgn, så har tv´et det med at til tider bare at tænde lige pludselig og det er som regel om aftenen når man er gået i seng og det her kørt hele dagen det gør det, eller midt om natten, man vågner ved larm osv så man tror man er udsat for hjemmerøveri, men nu er jeg vant til det så jeg nærmet bare sover fra et evt. hjemmerøveri.
Er ellers super super glad for det her tv, og det ambilight kan jeg næsten ikke leve uden mere, men tør dårlig købe et philips tv igen.
Men jeg er så igang med at hitte ud af hvad der nu skal ske, firmaet vil ikke hjælpe så jeg har en sag igang der.
Er ellers super super glad for det her tv, og det ambilight kan jeg næsten ikke leve uden mere, men tør dårlig købe et philips tv igen.
Men jeg er så igang med at hitte ud af hvad der nu skal ske, firmaet vil ikke hjælpe så jeg har en sag igang der.