Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bottosman
Har nogen eller kender i til problemer med et her såkaldte møg-tv, ja jeg er sgu træt af det, købte det i dyre domme for lidt over 3 år siden, og er nu gået i stykker for 4 gang på 3 år og nu 3 gang er det igen panelet, eller det der laver billedet på skærmen der går i stykker. Lyd og Ambilight kører stadig som var der et billede på skærmen, dvs. at lyset skifter stadig, til trods for sort skærm. For det ikke skal være løgn, så har tv´et det med at til tider bare at tænde lige pludselig og det er som regel om aftenen når man er gået i seng og det her kørt hele dagen det gør det, eller midt om natten, man vågner ved larm osv så man tror man er udsat for hjemmerøveri, men nu er jeg vant til det så jeg nærmet bare sover fra et evt. hjemmerøveri.

Er ellers super super glad for det her tv, og det ambilight kan jeg næsten ikke leve uden mere, men tør dårlig købe et philips tv igen.

Men jeg er så igang med at hitte ud af hvad der nu skal ske, firmaet vil ikke hjælpe så jeg har en sag igang der.
Af Wunderbaum
...altså ud over at mit 42PF9831D også har fået skiftet panel 2 gange, så kan jeg måske svare på, ikke hvorfor, men hvornår tv-et tænder af sig selv.

Mit har det med at tænde hver anden søndag kl. 12 (midnat) og så en gang imellem om natten - altid præcis kl. 5 om morgenen.

det er vist noget med at der kommer en forespørgsel om updates via kabelstikket eller noget i den dur. - men irriternede er det!

prøv at ligge mærke til om dit ikke også tænder præcist kl. 12 (om søndagen) eller kl. 5...

/morten
Af BLACKBIRD
Jeg havde 2 af den model de både hylede og brummede så dem leverede jeg tilbage købte en 9703 og den har jeg lige fået lavet for 9 gang endelig duer det men 8mdr senere end da jeg fejl meldte det første gang
så min anbefaling KØB ALDRIG PHILIPS jeg køber samsung næste gang har også en 5604 i mit soveværelse har fået skiftet panelet en gang og nu skal det skiftes igen 1 år gammel :(