17 mar 2011, 17:24
Jeg har tænkt længe om at få mig en 60" til stuen.. og blev for alvor hooket da jeg læste sidste weekends Elgiganten-avis; lån til 0% i rente og 0 % i ÅOP.. wtf? må indrømme jeg ellers bryder mit princip, med at spare op før man køber... Men det frister mig at benytte dette "tilbud"
Her kommer så bare det store problem! Elgiganten har ikke LG´s topmodel 60PX950N i deres lagerkort og har aldrig solgt denne model !? Derimod har jeg set de har PK950N, altså lillebroderen til topmodellen, i deres lagerkort. Kan det virkelig passe de ikk kan sælge denne til mig, ved at kontakte LG eller deres leverandør og oprette denn i deres lager, så jeg kan få mig et 60-tommer...!?
Er der ikke en derude blandt jer der kan gi mig lidt håb?
Ellers må jeg lide længe endnu, med at spare op..
Mvh
Dennis
Her kommer så bare det store problem! Elgiganten har ikke LG´s topmodel 60PX950N i deres lagerkort og har aldrig solgt denne model !? Derimod har jeg set de har PK950N, altså lillebroderen til topmodellen, i deres lagerkort. Kan det virkelig passe de ikk kan sælge denne til mig, ved at kontakte LG eller deres leverandør og oprette denn i deres lager, så jeg kan få mig et 60-tommer...!?
Er der ikke en derude blandt jer der kan gi mig lidt håb?
Ellers må jeg lide længe endnu, med at spare op..
Mvh
Dennis