Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har tænkt længe om at få mig en 60" til stuen.. og blev for alvor hooket da jeg læste sidste weekends Elgiganten-avis; lån til 0% i rente og 0 % i ÅOP.. wtf? må indrømme jeg ellers bryder mit princip, med at spare op før man køber... Men det frister mig at benytte dette "tilbud"

Her kommer så bare det store problem! Elgiganten har ikke LG´s topmodel 60PX950N i deres lagerkort og har aldrig solgt denne model !? Derimod har jeg set de har PK950N, altså lillebroderen til topmodellen, i deres lagerkort. Kan det virkelig passe de ikk kan sælge denne til mig, ved at kontakte LG eller deres leverandør og oprette denn i deres lager, så jeg kan få mig et 60-tommer...!?

Er der ikke en derude blandt jer der kan gi mig lidt håb? :((

Ellers må jeg lide længe endnu, med at spare op.. O-O

Mvh
Dennis
Af selliah
Tror ikke du skal regne med at de tager en PX950N hjem desværre, af den grund at de nye modeller er på vej :) Hvis man kigger på deres lager liste nu ser den også en smule tom ud :)
Mht. til lånet lyder det da udemærket, dog bemærker jeg en særlig linje "Hvis der er returret på de købte varer, og returretten udnyttes, udleveres et gavekort på beløbet. Du kan ikke få udbetalt kontanter. Gavekortet er gyldigt i 3 år. Dine rettigheder efter købeloven er uændret. " Skal det forstås som at man ikke kan annullere sin kreditaftale indenfor de 14 dage?
bang skrev:Jeg har tænkt længe om at få mig en 60" til stuen.. og blev for alvor hooket da jeg læste sidste weekends Elgiganten-avis; lån til 0% i rente og 0 % i ÅOP.. wtf? må indrømme jeg ellers bryder mit princip, med at spare op før man køber... Men det frister mig at benytte dette "tilbud"

Her kommer så bare det store problem! Elgiganten har ikke LG´s topmodel 60PX950N i deres lagerkort og har aldrig solgt denne model !? Derimod har jeg set de har PK950N, altså lillebroderen til topmodellen, i deres lagerkort. Kan det virkelig passe de ikk kan sælge denne til mig, ved at kontakte LG eller deres leverandør og oprette denn i deres lager, så jeg kan få mig et 60-tommer...!?

Mvh
Dennis
Det kan jeg da nok klare for dig hvis det var :)
Af torak
Du kan også checke expert.dk de har samme tilbud som elgiganten med afbetaling.

Du skal dog være opmærksom på at deres internet priser ikke er opdateret, så ring og hør hvad det koster hvis du finder et. Jeg købte det 42" gt20e panasonic der står til 10.000 på nettet, men det kostede kun 7000 i butikkerne.
Expert Jyderup skrev:
bang skrev:Jeg har tænkt længe om at få mig en 60" til stuen.. og blev for alvor hooket da jeg læste sidste weekends Elgiganten-avis; lån til 0% i rente og 0 % i ÅOP.. wtf? må indrømme jeg ellers bryder mit princip, med at spare op før man køber... Men det frister mig at benytte dette "tilbud"

Mvh
Dennis
Det kan jeg da nok klare for dig hvis det var :)
Hvad tager du for 50" modellen af PX950 og har den fået rettet den bug med indstillingerne?