Log ind med sociale netværk
15 jan 2011, 23:02
Har du ikke nogle links til noget om det tv? Nu er jeg blevet nysgerrig.
Jeg har aldrig hørt om mærket, så i mine uvidende ører, lyder det som om du for en formue vil sælge et noname tv der hverken kan spille lyd eller vise tv-billeder uden samme tuner, som jeg har sat til mit gamle CRT tv
Jeg har aldrig hørt om mærket, så i mine uvidende ører, lyder det som om du for en formue vil sælge et noname tv der hverken kan spille lyd eller vise tv-billeder uden samme tuner, som jeg har sat til mit gamle CRT tv
16 jan 2011, 08:37
heh. jeg tvivler på, at der vil blive brugt tid på en udgået model. Den er da sikkert god nok, ligesom Pioneer jo også stadig har referencen. Men selv den kunne jo bruge et ansigtsløft med PVR, 3D osv.
Jeg tvivler på at den her vinder over LCD topmodellerne alligevel. Scanning backlight og local dimming er forholdsvis nye smarte ting, og jeg ved ikke om denne har nogen af delene. Desuden er det et absolut minus, at der ikke er tuner. Det ville de fleste nok ofre et par procent billedkvalitet for at få integreret.
Jeg tvivler på at den her vinder over LCD topmodellerne alligevel. Scanning backlight og local dimming er forholdsvis nye smarte ting, og jeg ved ikke om denne har nogen af delene. Desuden er det et absolut minus, at der ikke er tuner. Det ville de fleste nok ofre et par procent billedkvalitet for at få integreret.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
16 jan 2011, 09:50
Det er vist ikke det udstyr, som consumer mærker først kommer med senere?
pihlos skrev:Sikkert en kanon skærm da den kom frem......Men den har HDMI 1.2!Mysen skrev:heh. jeg tvivler på, at der vil blive brugt tid på en udgået model. Den er da sikkert god nok, ligesom Pioneer jo også stadig har referencen. Men selv den kunne jo bruge et ansigtsløft med PVR, 3D osv.
hej jeg ved ikke om den har Scanning backlight og local dimming. man skal huske, det er ikke et lille firma, de lavere udstyr til Lucas films. det er lidt det sammen som at mercedes s-class har udstyr som andre concumer mærker først får senerer.
vedr. tuner så ville den ha en hvis de mente det er bedst. jeg få mit tv signal fra canal digital, så jeg har optager i boxen.
16 jan 2011, 11:51
Hvis du går så meget op i billedkvalitet, og syntes den er bedre end VT20(jeg siger ikke at den ikke er bedre), hvorfor så sælge?
pihlos skrev:lige et spørgsmål...hans123 skrev:3D og PVR samt internet betyder ikke noget for mig på en skærm, men billed kvaliteten er 100% vigtig.
Resten kan komme i bokse under tv :-)
HØRT!!!!
lige min mening 100% billed kval
Hvis du går så meget op i billedkvalitet, og syntes den er bedre end VT20(jeg siger ikke at den ikke er bedre), hvorfor så sælge?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto