Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
Har du ikke nogle links til noget om det tv? Nu er jeg blevet nysgerrig.
Jeg har aldrig hørt om mærket, så i mine uvidende ører, lyder det som om du for en formue vil sælge et noname tv der hverken kan spille lyd eller vise tv-billeder uden samme tuner, som jeg har sat til mit gamle CRT tv :)
Af pihlos
fejl
Senest rettet af pihlos 13 nov 2011, 21:03, rettet i alt 1 gang.
Af miko
HWA FAN??
Findes den ultimative skærm allerede? Hvorfor har jeg aldrig hørt om denne?
Gad nu godt at se en "Flattest" dér!
Og som jeg læser det er Rasmus allerede inviteret?
Brugeravatar
Af hans123
Ja det kunne være sjovt med en dansk test.

Om et ældre high end LCD tv kan følge med i 2011
Af Mysen
heh. jeg tvivler på, at der vil blive brugt tid på en udgået model. Den er da sikkert god nok, ligesom Pioneer jo også stadig har referencen. Men selv den kunne jo bruge et ansigtsløft med PVR, 3D osv.

Jeg tvivler på at den her vinder over LCD topmodellerne alligevel. Scanning backlight og local dimming er forholdsvis nye smarte ting, og jeg ved ikke om denne har nogen af delene. Desuden er det et absolut minus, at der ikke er tuner. Det ville de fleste nok ofre et par procent billedkvalitet for at få integreret.
Af pihlos
fejl
Senest rettet af pihlos 13 nov 2011, 21:04, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af hans123
3D og PVR samt internet betyder ikke noget for mig på en skærm, men billed kvaliteten er 100% vigtig.

Resten kan komme i bokse under tv :-)
Af pihlos
hans123 skrev:3D og PVR samt internet betyder ikke noget for mig på en skærm, men billed kvaliteten er 100% vigtig.

HØRT!!!!

lige min mening 100% billed kval
Af netfors
pihlos skrev:
Mysen skrev:heh. jeg tvivler på, at der vil blive brugt tid på en udgået model. Den er da sikkert god nok, ligesom Pioneer jo også stadig har referencen. Men selv den kunne jo bruge et ansigtsløft med PVR, 3D osv.

Jeg tvivler på at den her vinder over LCD topmodellerne alligevel. Scanning backlight og local dimming er forholdsvis nye smarte ting, og jeg ved ikke om denne har nogen af delene. Desuden er det et absolut minus, at der ikke er tuner. Det ville de fleste nok ofre et par procent billedkvalitet for at få integreret.

hej jeg ved ikke om den har Scanning backlight og local dimming. man skal huske, det er ikke et lille firma, de lavere udstyr til Lucas films. det er lidt det sammen som at mercedes s-class har udstyr som andre concumer mærker først får senerer.

vedr. tuner så ville den ha en hvis de mente det er bedst. jeg få mit tv signal fra canal digital, så jeg har optager i boxen.
Sikkert en kanon skærm da den kom frem......Men den har HDMI 1.2! ;;) Det er vist ikke det udstyr, som consumer mærker først kommer med senere? ;)
Af THM
pihlos skrev:
hans123 skrev:3D og PVR samt internet betyder ikke noget for mig på en skærm, men billed kvaliteten er 100% vigtig.

HØRT!!!!

lige min mening 100% billed kval
lige et spørgsmål...

Hvis du går så meget op i billedkvalitet, og syntes den er bedre end VT20(jeg siger ikke at den ikke er bedre), hvorfor så sælge?
Af pihlos
fejl
Senest rettet af pihlos 13 nov 2011, 21:05, rettet i alt 1 gang.
Af Sjavse
Du har glemt at skrive hvad du skal ha' for skærmen?

PS: Lydbutikken har det tilsalg til 44995,00 Dkr så det er ikke helt så dyrt som du har skrevet i den første tråd.