30 dec 2010, 19:03
Hejsa folkens
så skal nybegynderen have hjælp igen
vi har idag hentet et panasonic 46VT20
og det har et flot billede
men men nu har vi haft naboen og mine forældre her over
og alle sidder med en følelse af at billede er dobbelt man kan ikke se det direkte ved ikke om det giver mening
men man sidder og bliver træt i hoved ondt i øjnene og let kvalme det gælder alle der har set på billede
vil sige det føles lidt som at se på 3D billede i en meget mild for unden briller
men som sagt billede står flot men ja
skal prøve at uddybe senere vis det ikke helt giver mening for jer
men ikke noget jeg har oplevet før
har vi valgt for stor skærm 46" på ca 3m afstand
er det et spørgsmål om tilvending
er det indstillinger har gået listen gennem fra kalibreringen på anmeldelsen her på siden og skulle mene den er i skabet
om jeg ser DVD eller SD signal så sidder man med samme fornemmelse om det er gammel sort hvid film eller nyhederne
håber jeg bare har overset nogle indstillinger
alle ideer og hjælp er meget velkommen
så skal nybegynderen have hjælp igen
vi har idag hentet et panasonic 46VT20
og det har et flot billede
men men nu har vi haft naboen og mine forældre her over
og alle sidder med en følelse af at billede er dobbelt man kan ikke se det direkte ved ikke om det giver mening
men man sidder og bliver træt i hoved ondt i øjnene og let kvalme det gælder alle der har set på billede
vil sige det føles lidt som at se på 3D billede i en meget mild for unden briller
men som sagt billede står flot men ja
skal prøve at uddybe senere vis det ikke helt giver mening for jer
men ikke noget jeg har oplevet før
har vi valgt for stor skærm 46" på ca 3m afstand
er det et spørgsmål om tilvending
er det indstillinger har gået listen gennem fra kalibreringen på anmeldelsen her på siden og skulle mene den er i skabet
om jeg ser DVD eller SD signal så sidder man med samme fornemmelse om det er gammel sort hvid film eller nyhederne
håber jeg bare har overset nogle indstillinger
alle ideer og hjælp er meget velkommen