29 sep 2006, 16:13
#9507
Fredag den 15. September modtog jeg en NEC 20WGX2 skærm fra MidtData. Den var perfekt uden pixel fejl eller noget. Lørdag middag døde den, den gik bare ud. Den havde været tændt i sammenlagt 3-4 timer.
Jeg kontakter Infocare for at høre hvordan jeg skal melde den, for at vide det skal være DOA, så det gør jeg så på deres hjemmside. En time senere for jeg en mail fra infocare, om at det ikke længere var dem der tog sig af NEC. Jeg kontakter NEC og får at vide det var et svensk firma, Anovo, der ordnede det nu. De havde fyret Infocare fordi de ikke levede op til den høje standard NEC vil have. Efter nogle opringer frem og tilbage får jeg den så fejlmeldt ved Anovo dagen efter, men deres hjemmside havde ingen valg muligheder med hensyn til DOA.
Fredag den 22. September modtager jeg så en SWAP, ikke en helt ny skærm, som jeg troede fordi min skærm havde virket i så kort tid og den anden blev taget med, med det samme. Den var møg beskidt med spor af at den var blevet tørret af med en almindelig våd klud. De var meget svære at polere væk. Skærmen havde ridser også. Så blev der ringet til NEC igen. Jeg hører tilbage fra NEC mandag den 25. September, og får at vide at "jeg skulle selvfølgelig ikke have en skærm der er beskidt og med ridser" " vi vil jo gerne have tilfredse kunder, så vi sender dig en ny skærm".
Okay så. Den kom igår den 28. Igen en swap skærm, og ikke en ny. Igen møg beskidt, men var nemmere at gøre ren. Der mangler også et plastik cover, som man tager af på bagsiden på skærmen for at tilslutte de diverse ledninger. Skærmen er ok uden pixel fejl. Men det er da ikke i orden at der mangler noget.
Jeg kunne jo godt ringe til NEC og bede dem om at sende mig det cover, men jeg syntes det er noget bras at jeg nu har fået 2 skærme tilsendt, som ikke er i orden. Hvis Anovo skulle være bedre end Infocare, så må Infocare godt nok have været grumme. Jeg vil lige tilføje at jeg kan ikke aflevere skærmen ved MidtData, hvor jeg købte den, og få mine penge tilbage, fordi jeg afleverer ikke den skærm som de sendte mig.
Så hvad vil i gøre? Beholde skærmen og få tilsendt det manglene cover, eller vil i sige at nu er det fandme nok og kræve jeres penge tilbage fra NEC?
Jeg er ved at hælde mest til det sidste, fordi jeg er træt af at ringe rundt. Også at det virker som om at jeg ikke har købt en skærm, men i stedet, leased en eller anden 20WGX2 de næste 3 år.
Jeg kontakter Infocare for at høre hvordan jeg skal melde den, for at vide det skal være DOA, så det gør jeg så på deres hjemmside. En time senere for jeg en mail fra infocare, om at det ikke længere var dem der tog sig af NEC. Jeg kontakter NEC og får at vide det var et svensk firma, Anovo, der ordnede det nu. De havde fyret Infocare fordi de ikke levede op til den høje standard NEC vil have. Efter nogle opringer frem og tilbage får jeg den så fejlmeldt ved Anovo dagen efter, men deres hjemmside havde ingen valg muligheder med hensyn til DOA.
Fredag den 22. September modtager jeg så en SWAP, ikke en helt ny skærm, som jeg troede fordi min skærm havde virket i så kort tid og den anden blev taget med, med det samme. Den var møg beskidt med spor af at den var blevet tørret af med en almindelig våd klud. De var meget svære at polere væk. Skærmen havde ridser også. Så blev der ringet til NEC igen. Jeg hører tilbage fra NEC mandag den 25. September, og får at vide at "jeg skulle selvfølgelig ikke have en skærm der er beskidt og med ridser" " vi vil jo gerne have tilfredse kunder, så vi sender dig en ny skærm".
Okay så. Den kom igår den 28. Igen en swap skærm, og ikke en ny. Igen møg beskidt, men var nemmere at gøre ren. Der mangler også et plastik cover, som man tager af på bagsiden på skærmen for at tilslutte de diverse ledninger. Skærmen er ok uden pixel fejl. Men det er da ikke i orden at der mangler noget.
Jeg kunne jo godt ringe til NEC og bede dem om at sende mig det cover, men jeg syntes det er noget bras at jeg nu har fået 2 skærme tilsendt, som ikke er i orden. Hvis Anovo skulle være bedre end Infocare, så må Infocare godt nok have været grumme. Jeg vil lige tilføje at jeg kan ikke aflevere skærmen ved MidtData, hvor jeg købte den, og få mine penge tilbage, fordi jeg afleverer ikke den skærm som de sendte mig.
Så hvad vil i gøre? Beholde skærmen og få tilsendt det manglene cover, eller vil i sige at nu er det fandme nok og kræve jeres penge tilbage fra NEC?
Jeg er ved at hælde mest til det sidste, fordi jeg er træt af at ringe rundt. Også at det virker som om at jeg ikke har købt en skærm, men i stedet, leased en eller anden 20WGX2 de næste 3 år.
