27 maj 2010, 14:13
Hej Flatpanels
Jeg står her og skal til at skifte mit gamle billedrørs TV ud (ja har stadig sådan et
) med en fladskærm. Det skal nok være en 40"-42" da man skal sidde ca. 3 meter fra den. Skærmen skal mest bruges til film og spil (har en PS3), så TV kiggeri nedprioriteres lidt for mig. Billedkvaliteten er i højsæddet hos mig, så design og lydkvalitet er sat lidt til side. TV'et skal alligevel tilsluttes mit anlæg. Mit budget er omkring 7000,-.
Jeg har kigget på Sonys KDL40EX500, som jeg synes viser er godt billede. Samtidig er jeg så blevet andbefalet et Philips 42FPL8404H, som jeg også syens er ret god.
Så nu er mit spørgsmål så om hvilke af skærmene jeg skal tage? Eller om der er en helt tredie som er bedre til mit behov?
På forhånd tak
Jeg står her og skal til at skifte mit gamle billedrørs TV ud (ja har stadig sådan et
Jeg har kigget på Sonys KDL40EX500, som jeg synes viser er godt billede. Samtidig er jeg så blevet andbefalet et Philips 42FPL8404H, som jeg også syens er ret god.
Så nu er mit spørgsmål så om hvilke af skærmene jeg skal tage? Eller om der er en helt tredie som er bedre til mit behov?
På forhånd tak