Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrTV
Efter at det med stor succes er blevet indhentet gode tilbud på UE46C8705 og UE55C8705, har jeg så forsøgt at hente et godt tilbud på UE46C7705.

Derfor vil det nu være muligt at købe dette TV til 14.000 inklusiv vægbeslag

Håber der vil være lige så stor opbakning for dette ”sammenkøb” som de andre modeller.

TV’et skal bestilles gennem dette link: http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1141

Hvis der ikke følger et sæt briller med i kassen, vil dette blive tilsendt efterfølgende.

Og nej, har ikke noget tilhørsforhold til forhandleren.
Forsøger blot at få mest for pengene
:p
Af MrTV
Ingen interesse i dette tilbud?
Af Divindragon
Jeg er ikke helt klar til at bestille endnu, da vi skal være helt sikre på hvilket tv vi vælger ::l
Af amarone
Jeg synes da allerede, at der er nogle tilkendegivelser:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=16341

Men hvad er tidshorisonten - hvor længe gælder tilbudet og hvornår kan der leveres?

Måske der her i denne tråd også burde være et par links til nøjagtige specifikationer på TV`et - evt./gerne stillet over for 8705-modellen, så man har lidt at sammenligne med.
O.s.v.

Det er da ellers super-initiativ (jeg prøvede også med 46" G20, men den kunne de desværre ikke skaffe)
Af MrTV
amarone skrev:Jeg synes da allerede, at der er nogle tilkendegivelser:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... hp?t=16341

Men hvad er tidshorisonten - hvor længe gælder tilbudet og hvornår kan der leveres?

Måske der her i denne tråd også burde være et par links til nøjagtige specifikationer på TV`et - evt./gerne stillet over for 8705-modellen, så man har lidt at sammenligne med.
O.s.v.

Det er da ellers super-initiativ (jeg prøvede også med 46" G20, men den kunne de desværre ikke skaffe)
De vil kunne blive leveret i uge 21/22, de vil dog i første omgang få 10 hjem, hvorefter de ikke kan fortælle tidshorisonten.
Der er ikke specifikt aftalt en deadline, men der skal nok ikke ventes for længe med beslutningen.

Forskellen på 8705 og 7705 er i store træk designet og local backlight.
Jeg kan kun fortælle om mine egne erfaringer fra de gange jeg har været i hifi klubben, og her har jeg ikke selv kunne se de store forskelle på billedekvaliteten, men rigtig flotte billeder af begge modeller.
Og så er jeg bare mere til det sorte designe end børstet stål kant
Af amarone
Nårh ja, for resten: De burde vel næsten også høre om det her gode tilbud helt der over på recordere.dk - selvom en del af dem sikkert kigger forbi her i ny og næ, var det nok en god idé lige at lufte tilbudet der med et link til denne her tråd.
Så er de i hvert fald inviteret O_O
Af MrTV
amarone skrev:Nårh ja, for resten: De burde vel næsten også høre om det her gode tilbud helt der over på recordere.dk - selvom en del af dem sikkert kigger forbi her i ny og næ, var det nok en god idé lige at lufte tilbudet der med et link til denne her tråd.
Så er de i hvert fald inviteret O_O
Har ikke selv oprettet en bruger på recordere.dk, og ved heller ikke om man må henvise til dette tilbud der inde?
Af amarone
Det er ganske nemt at oprette sig som bruger derover - og jeg er sikker på, at de kun vil være glade for lidt "udveksling på tværs".
Det bliver ofte praktiseret på den måde også :)
Af Højmose
Irriterer mig at man ikke kan få en 8705 i sort... så var den købt!!

Er der modeller i sort med samme funktioner?=
Af Steph
Har netop bestilt dette lækre Samsung UE46C7705 på ovennævnte link Nøøj det bliver lækkert. :D

Men vi skal have nogle flere med på dette tilbud, så få taget den endelige beslutning hurtigst muligt mens tilbud er glædende..

Så er det på tide at komme ind på UE467705 sporet.. i denne tråd :)
Af Rue1661
Så har jeg også bestilt dette tv. Glæder mig vildt meget.
Af MrTV
Så er der kun 3 stk tilbage, som kan leveres i uge 21/22
Af Callahan
Lyder satme dejligt at kunne købe dette fjernsyn til 14k, men tøver desværre alligevel da jeg syns det er mange penge. Ydermere kan jeg ikke finde ud af om man skulle gå en version op eller ned. Kan ikke finde ud af hvad man "får" hvis du vælger C8xxx eller "mister" ved C6xxx.
Nogen der kan svare på dette inden jeg evt. bestiller
Af MrTV
Callahan skrev:Lyder satme dejligt at kunne købe dette fjernsyn til 14k, men tøver desværre alligevel da jeg syns det er mange penge. Ydermere kan jeg ikke finde ud af om man skulle gå en version op eller ned. Kan ikke finde ud af hvad man "får" hvis du vælger C8xxx eller "mister" ved C6xxx.
Nogen der kan svare på dette inden jeg evt. bestiller
Der er en test af C8000, hvor der også bliver sammenlignet lidt op i mod C7000
http://www.televisioninfo.com/content/S ... 5C7000.htm

Rasmus har lavet en test af C6005, så den kan du læse her på siden.

Hvis du har muligheden for at tage ind et sted og se skærmene op mod hinanden vil jeg anbefale det.
Har jeg selv i HiFi klubben