Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af MrTV
Jeg har efterhånden besluttet mig for 7705 modellen, hvilke jeg sikkert ikke er den eneste der kunne tænke sig.
Derfor tænkte jeg om der også her kunne være interesse i at lave et sammenkøb på UE467705 modellen?
Nu har det lykkedes at hente et godt tilbud på 8705 modellen, så mon ikke det også kan lykkes med 7705 modellen?
Af FRB
Jeg kunne muligvis godt være interesseret i det - afhængig af prisniveauet.
Af MrTV
Jeg vil gerne forsøge at lave en god aftale på TV'et

Håber der er flere der kunne have interesse i denne model.[/u]
Af enfen
Jeg kunne måske også være interesseret.

Er der nogen, der er faldet over en anmeldelse af tv'et?
Af Divindragon
Jeg kunne muligvis også være meget interesseret i 2 stk faktisk!!! Jeg har fået en pris på nuvæurende tidspunkt som hedder 14.500,- inklusiv et vægbeslag, men er meget interesseret hvis du kan få en bedre pris!!!
Af MrTV
Divindragon skrev:Jeg kunne muligvis også være meget interesseret i 2 stk faktisk!!! Jeg har fået en pris på nuvæurende tidspunkt som hedder 14.500,- inklusiv et vægbeslag, men er meget interesseret hvis du kan få en bedre pris!!!
Så håber jeg at jeg kan presse et bedre tilbud igennem, nu hvor vi ved man kan indhente et tilbud på 14.500 inklusiv vægbeslag.
Af amarone
Jeg vil ikke AFVISE det helt, sidder dog næsten med fingeren på aftrækker-køb-knappen (Panasonic G20).
Men hvis der hurtigt kommer noget op at stå her og der bliver smidt et super-duper-tilbud på bordet, så vil jeg da ikke helt afvise, at jeg KAN "overtales" O_O
Af Steph
Hej
Vi har også besluttet os for at købe et UE46C7705 og vil gerne være med i et sammenkøb.
Vi skal samtidig også have købt en soundbar til.
Men det skal helst gå hurtigt, da vores gamle tv er brudt sammen og derfor ikke har tv pt.

Til Divindragon : Hvor har du fået tilbudt tv et til 14500, -kr ?
Af MrTV
Steph skrev:Hej
Vi har også besluttet os for at købe et UE46C7705 og vil gerne være med i et sammenkøb.
Vi skal samtidig også have købt en soundbar til.
Men det skal helst gå hurtigt, da vores gamle tv er brudt sammen og derfor ikke har tv pt.

Til Divindragon : Hvor har du fået tilbudt tv et til 14500, -kr ?
Håber at kunne fremskaffe et tilbud i løbet af i morgen.
Af Divindragon
Jeg har indhentet tilbud på Samsung 6005, 6705, 7705 og LG LE850. Alle tilbuddene var for 2 stk fjernsyn inklusiv vægbeslag. 6005-11.500 pr. stk, 6705-12.500, 7705 14.500 og LE850-14.500. Disse tilbud var alle i elgiganten.
Af MrTV
Der er ved at blive udarbejdet et tilbud, vi skal dog nok op og bestille 10 stk TV, så håber der er opbakning til dette.
Jeg vender tilbage så snart jeg har et forhåbentlig godt tilbud
Af MrTV
Hej
Så fik jeg indhentet et fint tilbud.
Vi skal gerne op på 10 bestillinger som vil blive leveret uge 21/22, kommer vi op over 10 bestillinger, kan leverandøren ikke love lige så hurtig levering (Samsung kan ikke følge med efterspørgslen)…så først til mølle :)

Prisen vil lyde på 14.000 kr inklusiv beslag
Hvis der ikke er et par briller i kassen, vil vi efterfølgende få tilsendt et par med posten.

For at opnå denne rabat skal man bestille via dette link
http://www.onlineprice.dk/product.asp?product=1141
Af Steph
Har netop bestilt dette lækre Samsung UE46C7705 på ovennævnte link :D Nøøj det bliver lækkert.

Men vi skal have nogle flere med på dette tilbud, så få taget den endelige beslutning hurtigst muligt mens tilbud er glædende..
Af Prodigy
ved I om de trækker pengene med det samme eller når TV'et er klar til afsendelse?