23 dec 2009, 02:27
hej calle
har købt det hos netonnet.se til knapt 22000 svenske, men omregnet til danske kroner cirka 15.300 incl moms, (og jeg kan trække momsen fra, så det blev endnu billigere)
indtil videre er jeg super tilfreds, kom fra et samsung LE40M87 , og der er himmelvid forskel, nu ved jeg godt at folk vil vil skrige op over at det ikke er et naturligt billede med videre, men for en ganske almindelig familie som os, så er det et overvældende flot billede.
fed feature når man skal indstille billedet, at du bare vælger hvilke billeder du kan lide ud af 5 eksempler, og så justerer den selv alt ind.
er rigtig glad for at den både tuner digitale og analoge sammen, så de kan være på samme liste samtidig, og at man kan nummerere og flytte dem som man vil, f.eks
1 dr1 digital
2 dr2 digital
3 tv2 digital
4 tv2 zulu analog
5 tv2 charlie analog
6 tv3 digital
og så videre, det har jeg virkelig savnet
med hensyn til lyden er den god, dog bruger jeg den ikke, da jeg har min yamaha ysp-3000 soundbar hængende nedenunder.
har firmware opdateret det som det første, og har kun fundet en enkelt lille bug, og det er når jeg har set noget på mit mediecenter, og skifter tilbage til tv, så skriver den ikke kanal navnene mere, førend man har haft det slukket og tændt, i praksis ingen betydning, men må dog gerne blive rettet.
Og efter at DR HD har lavet noget om ved lyden, så har jeg ikke lyd på denne kanal, førend jeg vælger lydspor 2, har ikke fundet ud af om jeg kan indstille dette som standard specifikt på denne kanal, men det er småting.
ambilight er for fedt, det er vores første fjernsyn med ambiligt, og fjensynet er monteret helt tæt på væggen, (så tæt at jeg måtte skære ud i væggen bagved for at få plads til stikkene, heldigt at jeg har et hulrum bagved på 20 cm i dybde)
billedet er for lækkert, og ingen problemer med hakkeri ved hurtige scener.
NET TV, er ok, dog virker det ikke så hurtigt, men det bliver nok fikset i en software opdatering, men p.t. bruger vi alligevel mediecentret til dette.
afspil video og musik fra en server, virker til gengæld helt fint, fandt uden problemer min WHS og kan spille alle mine videofilm og musiknumre og vise alle billederne uden problemer.
så alt i alt, er vi super tilfredse.
håber du kan bruge dette til noget..
mvh Carsten