bubbermor skrev:Hvad forskel er der på UE 40B 7070 og UE 40B 8050 ?? UE 40B 7070 skulle der være en del slør på er det korrekt ?? Ved at det ene er på 100 hz og det andet på 200 hz og så er det vel også fodens farve der er forskel på ?? Mere ? andet end prisen.wx hvad står det for?? ved at der skal stå xxe tilsidst for det danske marked.Har rendt rundt i div. forretninger for at se UE 40 B 8050...men det er ikke lykkedes for mig endnu at finde et sted hvor man kan se det live :-(( Skal man bruge SAMSUNGS USB stiks eller kan man bruge alle ?? Skal man tilkøbe noget til ?? Skal stå på fod og vi har canal digital. Har så svært ved at vælge. På forhånd TAk 
Hej
Mange spørgsmål, her er svarne
Hvad forskel er der på UE 40B 7070 og UE 40B 8050 ?? 200Hz - og RF remote, plus Foden er børstet metal.
UE 40B 7070 skulle der være en del slør på er det korrekt ?? ikke hvis du stiller dit tv forkert. og bruger lidt extra på signal kabler.
Ved at det ene er på 100 hz og det andet på 200 hz og så er det vel også fodens farve der er forskel på ?? Jepper
Mere ? Nej og jo disignet på serie 8 er mere firkantet.
andet end prisen.wx hvad står det for?? ikke noget du skal bruge, det er for at kende forskæld på modellerne i de forskællige lande.
ved at der skal stå xxe tilsidst for det danske marked.?? det var sidste års modeller, der stod XEC XEE XEU på.
Har rendt rundt i div. forretninger for at se UE 40 B 8050...men det er ikke lykkedes for mig endnu at finde et sted hvor man kan se det live :-(( Jeg så en idag i KT radio i odense,, Expert Milo radio.
Skal man bruge SAMSUNGS USB stiks eller kan man bruge alle ?? Nej kun hvis du skal bruge Donglen WiFi så skal det være en Samsung Nøgle.
Skal man tilkøbe noget til ?? Vægbeslag udsalg 1299 kr og en WiFi nøgle udsalg 499
Samsung DK