Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af samsungdk
Hej

Hvis i skal bruge en Model oversigt over Samsung LED, LCD Eller Plasma TV siger i bare til sp sender jeg den gerne på mail.

SamsungDK
Af samsungdk
Hej

Hvis i skal bruge en Samsung Guide på Hvordan man updater sit tv, eller får slået shopmode fra på skærmen.

SamsungDK
Af bubbermor
Hvad forskel er der på UE 40B 7070 og UE 40B 8050 ?? UE 40B 7070 skulle der være en del slør på er det korrekt ?? Ved at det ene er på 100 hz og det andet på 200 hz og så er det vel også fodens farve der er forskel på ?? Mere ? andet end prisen.wx hvad står det for?? ved at der skal stå xxe tilsidst for det danske marked.Har rendt rundt i div. forretninger for at se UE 40 B 8050...men det er ikke lykkedes for mig endnu at finde et sted hvor man kan se det live :-(( Skal man bruge SAMSUNGS USB stiks eller kan man bruge alle ?? Skal man tilkøbe noget til ?? Skal stå på fod og vi har canal digital. Har så svært ved at vælge. På forhånd TAk O-O
Af samsungdk
bubbermor skrev:Hvad forskel er der på UE 40B 7070 og UE 40B 8050 ?? UE 40B 7070 skulle der være en del slør på er det korrekt ?? Ved at det ene er på 100 hz og det andet på 200 hz og så er det vel også fodens farve der er forskel på ?? Mere ? andet end prisen.wx hvad står det for?? ved at der skal stå xxe tilsidst for det danske marked.Har rendt rundt i div. forretninger for at se UE 40 B 8050...men det er ikke lykkedes for mig endnu at finde et sted hvor man kan se det live :-(( Skal man bruge SAMSUNGS USB stiks eller kan man bruge alle ?? Skal man tilkøbe noget til ?? Skal stå på fod og vi har canal digital. Har så svært ved at vælge. På forhånd TAk O-O
Hej

Mange spørgsmål, her er svarne

Hvad forskel er der på UE 40B 7070 og UE 40B 8050 ?? 200Hz - og RF remote, plus Foden er børstet metal.

UE 40B 7070 skulle der være en del slør på er det korrekt ?? ikke hvis du stiller dit tv forkert. og bruger lidt extra på signal kabler.

Ved at det ene er på 100 hz og det andet på 200 hz og så er det vel også fodens farve der er forskel på ?? Jepper

Mere ? Nej og jo disignet på serie 8 er mere firkantet.

andet end prisen.wx hvad står det for?? ikke noget du skal bruge, det er for at kende forskæld på modellerne i de forskællige lande.

ved at der skal stå xxe tilsidst for det danske marked.?? det var sidste års modeller, der stod XEC XEE XEU på.

Har rendt rundt i div. forretninger for at se UE 40 B 8050...men det er ikke lykkedes for mig endnu at finde et sted hvor man kan se det live :-(( Jeg så en idag i KT radio i odense,, Expert Milo radio.

Skal man bruge SAMSUNGS USB stiks eller kan man bruge alle ?? Nej kun hvis du skal bruge Donglen WiFi så skal det være en Samsung Nøgle.

Skal man tilkøbe noget til ?? Vægbeslag udsalg 1299 kr og en WiFi nøgle udsalg 499

Samsung DK
Af bubbermor
Tusind Tak ...Hmm hvordan skal jeg stille tvét forkert ?? Hvis jeg vælger Ue40B8050 så skal jeg vel ikke bruge eksta på kabler vel ?? Nu er der lige det at jeg bor i Frederikssund så der er lidt lang vej til Jylland. Men jeg har valgt tror jeg TUSIND TaK. :)
Af thoka
så der inegn forskelle på Ue40B8050 og ue40b7070?
skal have nyt tv til min (xbox 360)
og jeg vil tro 200hmz vil være bedder for det ?
virker dog som om det meget svære at få nogen info på ue40b8050 eller nogen der nogen erfaring med det
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er nu ikke MHz, men blot Hz. Og nej, 200 Hz vil være værre for spiloplevelsen med eks. en Xbox, fordi det medfører en hvis mængde input lag (forsinkelse). På Samsungs TV bør du benytte "Game mode"-profilen på TV'et for at mindske input lag mest muligt, og i den indstilling slås 100/200 Hz systemet fra.

Generelt så er Samsungs 100/200 Hz system dog blandt de dårligste på markedet, så vi anbefaler at du ikke benytter det under alle omstændigheder.
Af Figr
[quote="bubbermor"]Har rendt rundt i div. forretninger for at se UE 40 B 8050...men det er ikke lykkedes for mig endnu at finde et sted hvor man kan se det live :-((

Det kan ses i Elgiganten i Fields på Amager. Men ring først til deres kundeservice eller skriv - de kan fortælle hvilke butikker som har det stående.
Af bubbermor
Hejsa ALLE. Har lige netop i dag købt Samsungs LED TV UE40B8050 :) uden at have set det men har jo set 7070 og faldt pladask for designet m.v.Har brugt 1 hel måned på alle de betegnelser m.v. og dette forum hver aften TUSIND TAK.PY-HA godt jeg ikke er TV -mand.Håber jeg har valgt rigtigt :) men det plejer at holde stick :) Kunne ikke vente længrer, da min syge mand kommer hjem i næste uge :)
samsungdk skrev:Her er listen

VIDEO
*.AVI
*.MKV
*.ASF
*.WMV
*.MP4
*.MPEG2
*.MPEG4
*.3GP
*.VRO
*.VOB
*.TS

MUSIK
MP3
AC3
AAC
MPEG
OG MANGE ANDRE

Skriv til mig så sender jeg en udvidet liste.

Er det de formater man bl.a. kan afspille via en usb stick i usb port.?
Af kdybdahl
Hej Samsung (Nicolai) :)

Hvad siger I til de store støj problemer som rigtig mange oplever med PS50B855 modellen?
Jeg har nu fået byttet til nr. 2....og har faktisk været i butikken for at bytte til nr. 3. Fik lov at tænde nr. 3 i butikken, og det havde samme fejl.

Er der en løsning på vej, eller er det simpelthen komponenterne der er af en for dårlig kvalitet = ingen løsning?

Vil helst ikke af med det da jeg helt vild med billedekvaliteten og de øvrige funktioner. Kunne det lade være med at larme var det perfekt!

Mvh.
Kristian
Af Robo
har problemer med at afpsille nogle mkv filer med lyd har op dateret formware men det hjalp ikke nogen der har samme problem og samsungdk kender du til hvordan dette løses ??
skal sige det er over dnla