29 aug 2009, 12:05
Jeg har forgæves spurgt på Hifi4all og kigget en del indlæg igennem her på siden.
Jeg skal bruge et TV, der vil fungere ok i dagslys. Der er et middelstort viduesareal i stuen inkl. ovenlys.
Det skal ikke være "gucci" TV, da film vil blive vist på projektor. Det skal bare løse opgaven hæderligt.
Krav:
- Full HD, da det skal sluttes til computer og styre HTPC.
- Min. 46" pga. afstand
- DVB C mpeg4 (vi har yousee kabel tv)
- Pris 10 tkr det billigste sted på nettet eller brugt, gerne billigere.
Jeg var i Elgiganten og kunne konstatere, at Sharp var svært overlegent mht. refleksbehandling, herudover var nogle Phillips og LG LCD tv også hæderlige.
Jeg kunne desværre ikke finde Sharp TV med DVB-C mpeg4 til under 10 tkr. Ligelides har jeg svært ved at finde LG tv, der lever op til kriterierne.
Så umiddelbart hælder jeg mod:
Philips 47PFL5604H
http://www.pricerunner.dk/pl/2-1218913/ ... ign-Priser
47PFL7404H ligger lige akkurat inde for budgettet, men da jeg kigger dagligdags TV, tror jeg, at 5604 kan gøre det for mig.
Hvad er forskellen på 5604H, 7404H og 7603H?
Er der andre relevante emner jeg har overset, husk at refleksbehandlingen er i højsæde, Full HD, 46"+ og DVB-C mpeg4.
En mulighed kunne dog også være at købe et Sharp TV med ekstern tuner.
Jeg skal bruge et TV, der vil fungere ok i dagslys. Der er et middelstort viduesareal i stuen inkl. ovenlys.
Det skal ikke være "gucci" TV, da film vil blive vist på projektor. Det skal bare løse opgaven hæderligt.
Krav:
- Full HD, da det skal sluttes til computer og styre HTPC.
- Min. 46" pga. afstand
- DVB C mpeg4 (vi har yousee kabel tv)
- Pris 10 tkr det billigste sted på nettet eller brugt, gerne billigere.
Jeg var i Elgiganten og kunne konstatere, at Sharp var svært overlegent mht. refleksbehandling, herudover var nogle Phillips og LG LCD tv også hæderlige.
Jeg kunne desværre ikke finde Sharp TV med DVB-C mpeg4 til under 10 tkr. Ligelides har jeg svært ved at finde LG tv, der lever op til kriterierne.
Så umiddelbart hælder jeg mod:
Philips 47PFL5604H
http://www.pricerunner.dk/pl/2-1218913/ ... ign-Priser
47PFL7404H ligger lige akkurat inde for budgettet, men da jeg kigger dagligdags TV, tror jeg, at 5604 kan gøre det for mig.
Hvad er forskellen på 5604H, 7404H og 7603H?
Er der andre relevante emner jeg har overset, husk at refleksbehandlingen er i højsæde, Full HD, 46"+ og DVB-C mpeg4.
En mulighed kunne dog også være at købe et Sharp TV med ekstern tuner.