04 mar 2009, 20:52
Jeg havde slæbt min kone med ud i fona i Aalborg storcenter i dag, for lige at vise hvilke TV modeller, jeg kikkede på til vores stue. Vi kikkede lidt forskellige Samsung og Sony, så fik jeg øje på en Pioneer LX5090 stillet op med sofa og det hele foran. ”Hey nu skal du bare se” sagde jeg ” det bedste TV, det vinder alle test !!”. Vi satte os og kikkede i ca. 60 sekunder, hvor efter hun siger ”det er da ikke nær så godt som de andre”. Jeg måtte desværre give hende ret. Det virkede totalt mis justeret eller totalt udbrændt, ingen lys og ingen farver.
Hvordan pokker skal man kunne sammen ligne de forskellige TV, når forhandlerne ikke gider justere dem bare nogen lunde ind.
I en forretning står det ene bedst og i en anden står det andet bedst. I expert samme sted, viste de en samsung hvor alt grønt (desuden var det så også en demo video med LG logo).
Hvad skal man gør ? Bedst som man har bestemt sig til en model, ser man den i en forretning hvor det ser frygteligt ud.
Hvordan pokker skal man kunne sammen ligne de forskellige TV, når forhandlerne ikke gider justere dem bare nogen lunde ind.
I en forretning står det ene bedst og i en anden står det andet bedst. I expert samme sted, viste de en samsung hvor alt grønt (desuden var det så også en demo video med LG logo).
Hvad skal man gør ? Bedst som man har bestemt sig til en model, ser man den i en forretning hvor det ser frygteligt ud.